برپایی 1529 پایگاه ثابت و سیار جشن عاطفه ها در خراسان جنوبی

خبرگزاری شبستان: معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی از برپایی یک هزار و 529 پایگاه ثابت و سیار جشن عاطفه ها همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سیدرضا حسینی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی، امروز صبح (7 مهر) در جمع خبرنگاران با اشاره به رشد 36 درصدی تعداد پایگاه ها نسبت به سال قبل، اظهار داشت: امسال تعداد 187 پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد در میادین، معابر اصلی، ورودی شهرها و روستاها، 962 پایگاه در مدارس، 228 پایگاه در مساجد و 152 پایگاه از سوی بسیج مستضعفین در سطح استان برپا می شود.


وی افزود: در این مدت یک هزار و 751 نفر نیروی امدادی، فرهنگیان، بسیجیان و نیروهای افتخاری کار جمع آوری کمک های مردمی در این جشن را برعهده دارند که نسبت به سال قبل از رشد 32 درصدی برخوردار است.


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی با اشاره به 3 روز برگزاری این جشن، گفت: این جشن از روز چهارشنبه 10 مهرماه با برگزاری جلسه نمادین عاطفه ها در مدارس، روز پنجشنبه 11 مهر در پایگاه های کمیته امداد، بسیج، مساجد و روز جمعه 12 مهر نیز در مصلی های نمازجمعه سطح استان برگزار می شود.


وی از مردم خیر و نیکوکار دعوت کرد با حضور در پایگاه های جشن عاطفه ها با کمک های نقدی و غیرنقدی خود لبخند محبت و مهربانی را برلبان دانش آموزان نیازمند و محروم استان بنشانند.


حسینی، شعار امسال را "جشن عاطفه ها در انتظار مهر حماسی" عنوان کرد و یادآور شد: این جشن با محوریت سازمان دانش آموزی و همراهی انجمن اولیاء و مربیان مدارس به منظور جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی دانش آموزان نیکوکار همانند سال های گذشته به منظور یاری رساندن به دانش آموزان نیازمند و با رویکرد فرهنگ سازی و تقویت روحیه انفاق و نیکوکاری در بین آنها انجام می شود.


پایان پیام/

کد خبر 297276

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha