تجلیل از کانون های برتر بستان آباد در طرح آسمانی ها

خبرگزاری شبستان: پنج کانون برتر فرهنگی هنری مساجد شهرستان بستان آباد در اجرای طرح آسمانی ها تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، مراسم اختتامیه طرح آسمانی های شهرستان بستان آباد با حضور مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان آذربایجان شرقی و به میزبانی کانون عترت مسجدجامع بستان آباد برگزار شد و از پنج کانون برتر این شهرستان تجلیل به عمل آمد.


محمد هادی نیا، مسئول دبیرخانه هماهنگی و نظارت بر کانون های مساجد استان آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: وظیفه اول هر فرد مسجدی این است که سبک زندگی را یاد بگیرد، اگر یک فرد به سبک انتخاب شغل خود دقت نکند، نمی تواند زندگی خوبی داشته باشد.


وی افزود: فرزندان باید از سنین نونهالی با احکام حلال و حرام آشنا شوند، آنها باید بدانند که شیعه هستند و باید الگوی دیگران باشند، در این صورت به دنبال سبک زندگی اسلامی خواهند رفت و هیچگاه از مسیر اصلی خود منحرف نمی شوند.


همچنین شهرام مردپور، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری عترت مسجدجامع بستان آباد به ارائه گزارش عملکرد کانون های فرهنگی هنری برتر شهرستان بستان آباد پرداخت و گفت: با افتتاح و راه اندازی سایت حقیق (http://www.hagig.ir/) مسجدجامع شهرستان بستان آباد، این سایت توانسته با ارائه آخرین مطالب در هشت زمینه «قرآن و عترت» ، «خوان حکمت» ، «سبک زندگی اسلامی» ، «مهدویت و انتظار» ، «کلیپ ها» ، « دانلودها » ، «احکام و پاسخ به شبهات» و « اخبار و رویدادها» در فضای مجازی به بهترین نحو به فعالیت بپردازد.


وی افزود: معاندان و دشمنان کوردل این عملکرد را برنتابیده و با حملات سایبری، اقدام به هک نمودن این سایت کردند که با توجه به وجود سیستم امنیتی قدرتمند و تیم مجرب سایبری پشتیبان این سایت، خوشبختانه نتوانستند ضربه ای جدی وارد کنند و پس از 4 روز، این سایت دوباره توانست با قدرت و صلابت تمام به فضای سایبری کشور بازگردد.


گفتنی است، کانون های فرهنگی هنری عترت مسجدجامع، مهدیون مسجد المهدی، اهل بیت(ع)، منتظران مسجد امام حسن(ع) و شهدای روستای انباردان به عنوان کانون های برتر معرفی و از مدیران مسئول آنها با اهدای هدایایی تجلیل شد.


همچنین در این مراسم، هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره رزمندگان و شهیدان انقلاب اسلامی گرامی داشته شد و از دو خانواده شهید نیز به رسم یادبود، تجلیل به عمل آمد.


پایان پیام/

 

کد خبر 298044

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha