برپایی187 پایگاه ثابت و سیار جشن عاطفه ها در میادین خراسان جنوبی

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: همزمان با 11 مهر سال جاری؛ 187 پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد در میادین، معابر اصلی، ورودی شهرها و روستاها کمک های نقدی مردم استان را جمع آوری می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سید جواد رضوی، مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی، امروز (10 مهر) در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: در جشن نیکوکاری امسال 94 هزار پاکت مخصوص جشن تهیه و در بین دانش آموزان استان توزیع شده است.

 

وی تعداد کل پایگاه های جشن نیکوکاری استان در سال جاری را یک هزار و 529 پایگاه ذکر کرد و افزود: از این تعداد یکهزار و 473 پایگاه ثابت و 56 پایگاه سیار است.

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی از رشد 36 درصدی تعداد پایگاه های جشن نیکوکاری استان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: در سال جاری 187 پایگاه توسط امداد، 962 پایگاه توسط آموزش و پرورش، 228 پایگاه در مساجد و 152 پایگاه توسط بسیج برپا می شود.


رضوی با بیان اینکه یکهزار و 751 نفر نیرو کمک های مردمی استان را جمع آوری می کنند، اذعان کرد: تعداد نیروهای همکار نسبت به سال گذشته 32درصد رشد داشته است.


وی با اشاره به همکاری صدا و سیما، آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی، بسیج مستضعفین، شورای اسلامی شهر و روستا و اصناف در برگزاری جشن نیکوکاری در استان، خاطرنشان کرد: توزیع 500 پوستر مربوط به جشن، پخش زنده رادویی در طول روز برگزاری جشن اطلاع رسانی در سطح شهر و به دستگاه های اجرایی مختلف از دیگر فعالیت های کمیته امداد در برگزاری جشن نیکوکاری است.


مدیر کل کمیته امداد خراسان جنوبی با بیان اینکه هم استانی ها می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 0102102891005 بانک صادرات مرکزی بیرجند واریز کنند، یادآور شد: روز جمعه پایگاه های جشن نیکوکاری در مصلی های نماز جمعه سراسر استان کمک های مردم را جمع آوری می کنند.


پایان پیام/
 

کد خبر 298834

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha