ملاک حقانیت، اطاعت پذیری مطلق از ولایت فقیه است

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران با اشاره به اینکه ولی فقیه ستون خیمه جامعه اسلامی است، گفت: ملاک حقانیت، اطاعت پذیری مطلق از ولایت فقیه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مازندران، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی، نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران، شب گذشته (20 فروردین) در جشن بزرگ میلاد حضرت زینب(س) در حسینیه قتلگاه بهشهر گفت: اطاعت پذیری از ولی فقیه باید در راس برنامه ها باشد چرا  که ولی فقیه ستون خیمه جامعه اسلامی است.

 

وی اظهار کرد: وفاداری به زندگی، ادب زینب (س)، عبادت، حجاب و عفاف، زمان شناسی، ارادت به امام جامعه اسلامی و وفادار بودن به همه ارزش های دینی از جمله ویژگی های منحصر به فرد این بانوست.

 

حجت الاسلام گواهی ادامه داد: الگو پذیری از این بانوی بزرگ باید در راس امور باشد تا لحظه ای از اهل بیت (ع) جدا نشویم.

 

وی یادآور شد: زمان شناسی حضرت زینب (س) نیز یکی از برنامه های مهم این بانو بود که با شناخت زمان خویش و براساس زمان حرکت کرده و جلو می رفت، از افراط و تفریط پرهیز می کرد که این مسئله باید مورد توجه قرار گیرد.

 

گفتنی است، این مراسم به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهشهر و هیئت محبان اهل بیت (ع) خواهران این شهرستان به همراه مولودی خوانی و اجرای نمایش توسط گروه نمایش سایه بهشهر و اهدای جوایز به هم نامان حضرت زینب (س) و همسران جانباز و پرستاران برگزار شد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 29894

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha