شرکت بیش از 500 آستارایی در طرح اوقات فراغت کانون های مساجد

خبرگزاری شبستان: عضو شورای مرکزی دبیرخانه نظارت بر کانون‌های مساجد آستارا از شرکت بیش از 500 نفر در طرح اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان خبر داد و گفت: 32 کانون برگزار کننده این طرح بودند.

فرتاش حریری، عضو شورای مرکزی دفتر نمایندگی دبیرخانه نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان در بندر آستارا، با اشاره به برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در این شهرستان مرزی، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در تابستان امسال 32 کانون فرهنگی و هنری مساجد بندرآستارا مجری طرح اوقات فراغت بودند.

 

وی غنی سازی اوقات فراغت جوانان و جذب آنان به مراکز فرهنگی را از اهداف این طرح دانست و تصریح کرد: سوق دادن نوجوانان و جوانان به کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، آنان را در مقابله با جنگ نرم دشمن بیمه کرده و موجب مستحکم‌ترشدن پایه‎های دین اسلام و انقلاب می‌شود.

 

عضو شورای مرکزی دفتر نمایندگی دبیرخانه نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در بندر آستارا ادامه داد: کلاس‎های اوقات فراغت امسال در 35 نقطه شهری و روستایی و در قالب 3 هزار ساعت در مساجد برگزار شد.

 

حریری استقبال نوجوانان و جوانان از برنامه‌های طرح اوقات فراغت کانون‌های مساجد بندر آستارا خوب ارزیابی کرد و افزود: بیش از 500 نفر در کلاس‌های تابستانی کانون‌های مساجد این شهرستان مرزی شرکت کردند.

 

وی اضافه کرد: اجرای برنامه‌های قرآنی، علمی، مذهبی، آموزشی، ورزشی و اردویی از جمله برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بود.


حریری با بیان اینکه بیش از 60 مربی جهت ارائه آموزش‌های لازم به شرکت کنندگان در برنامه‌های اوقات فراغت تابستان با دفتر نمایندگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد همکاری داشتند، گفت: مربیان طرح اوقات فراغت تابستانی با بهره گیری از توانایی‌ها توانستند آموزش‌های قابل قبولی را به مخاطبان ارئه دهند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 299213

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha