هاشمی رفسنجانی می‌خواهد هرازگاهی کروبی وموسوی و جریان فتنه را زنده کند

نماینده بویراحمد و بهمئی درباره پیام تسیلت هاشمی به موسوی گفت:هاشمی می‌خواهد هرازگاهی کروبی وموسوی وجریان فتنه را زنده کند و بگوید اینها جزیی از نظام هستند وبا این رفتارها می‌خواهد آنها را به نظام برگرداند.

حجت‌الاسلام بزرگواری، نماینده بویراحمد و بهمئی و چرام درباره نامه تسلیت هاشمی رفسنجانی به میرحسین موسوی به خبرنگار شبستان گفت: نامه نوشتن هاشمی رفسنجانی به میرحسین موسوی مطلب تازه‌ای نیست چون در اصل قضیه فتنه هاشمی دخالت داشت.

 

وی اظهار کرد: وقتی می‌گوییم عقبه فتنه یعنی هاشمی رفسنجانی چون وی همواره حمایت خاصی را از کروبی و موسوی و جریان فتنه داشته است.

 

حجت‌الاسلام بزرگواری تصریح کرد: هاشمی رفسنجانی می‌خواهد هرازگاهی کروبی و موسوی و جریان فتنه را زنده کند و بگوید اینها جزیی از نظام هستند و با این رفتارها می‌خواهد آنها را بار دیگر به درون نظام برگرداند.

 

وی با بیان اینکه این رفتارهای هاشمی رفسنجانی یک نوع راهبرد زنده کردن جریان فتنه است، گفت: از هاشمی رفسنجانی این‌گونه رفتارها بعید نیست چون از روز اول نیز از جریان فتنه و موسوی و کروبی حمایت کرد و هنوز هم دست از حمایت‌هایش برنداشته است و قطعا در آینده شاهد این‌گونه رفتارها مجددا خواهیم بود.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 29964

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha