گفتمان های مذهبی در مدارس لرستان برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری گفتمان های مذهبی در سطح مدارس مقطع متوسطه این استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی امین، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان امروز در شورای آموزش و پرورش این استان گفت: این گفتمان ها با حضور روحانیون مبلغ در سطح مدارس مقطع متوسطه سراسر استان لرستان برگزار می شود.


وی افزود: رفع شبهات دینی دانش آموزان و ارتقای باورهای دینی در بین این قشر از مهم ترین اهداف برگزاری گفتمان های دینی است.


حجت الاسلام مهدوی اظهار داشت: ارتقای بصیرت عمومی دانش آموزان نسبت به دسیسه های فرهنگی دشمنان و ارتقای فرهنگ دینی از دیگر اهداف برگزاری گفتمان های دینی در بین دانش آموزان است.


مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان عنوان کرد: آسیب های اجتماعی، عفاف و حجاب، آسیب شناسی فرهنگ دینی، جنگ نرم، زن و خانواده، نحله‎های فکری و عرفان‌های انحرافی از جمله موضوع هایی است که تاکنون برای برگزاری گفتمان های دینی در بین دانش آموزان برنامه ریزی شده است.


وی با اشاره به دسیسه های دشمنان در قالب ناتوی فرهنگی و ضرورت هوشیاری خانواده ها، نهادهای آموزشی و فرهنگی در برابر این دسیسه ها گفت: امروز دشمنان با شیوه‌ای نرم و با کمک ابزارهای متنوع به جنگ با عقاید و باورهای دینی مردم رفته اند.


حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه دشمنان جهت تضعیف فرهنگ دینی در بین اقشار مختلف مردم از جمله قشر جوان و نوجوانان هزینه های هنگفتی را پرداخت می کند، اذعان داشت: هوشیاری عمومی و برنامه ریزی علمی و کارشناسی شده، مهم ترین راه مقابله با این دسیسه دشمنان است.


این مقام مسئول با بیان اینکه گفتمان‌های دینی گام موثری در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است اظهار کرد: با در قالب این گفتمان ها جوانان را آگاه و به فرهنگ دینی جذب کرد.


پایان پیام/

 

کد خبر 300272

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha