برگزاری مسابقه مقاله نویسی دانش آموزی به مناسبت روز عصای سفید

خبرگزاری شبستان: رئیس هیات مدیره جامعه نابینایان استان یزد از برگزاری مسابقه مقاله نویسی دانش آموزی به مناسبت فرا رسیدن روز عصای سفید خبر داد.

محمد حسین کبیری، رئیس هیات مدیره جامعه نابینایان استان یزد در گفتگو با خبرنگار شبستان از یزد با اشاره به برگزاری مسابقه مقاله نویسی دانش آموزی گفت: این مسابقه به مناسبت 23 مهرماه روز جهانی عصای سفید برگزار می شود.


کبیری با اشاره به دیدگاه های مردم جامعه نسبت به نابینایان، اظهار داشت: این مسابقه در جهت فرهنگ سازی و اصلاح باورهای جامعه نسبت به توانمندی ها و محدویت های نابینایان و کم بینایان استان برگزار می شود.


وی با بیان اینکه این مسابقه در رشته های مقاله نویسی و نقاشی برگزار می شود، گفت: دانش آموزان دوره اول و دوم مقطع متوسطه می توانند در این مسابقه شرکت کنند.


رئیس هیات مدیره جامعه نابینایان گفت: این مسابقه در بخش مقاله نویسی با موضوعات زندگی را با انگشتان خویش، یافتن و چشمانی که مشکلات نابینایان را نمی بیند برگزار می شود.


وی افزود: بخش نقاشی نیز با موضوعات نابینا و خانواده، نابینا و ترافیک و نابینا و دوستان برگزار می شود.


کبیری با اشاره به اینکه به نفرات برتر این مسابقه جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد اظهار داشت: دانش آموزان علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه باید آثار خود را تا پایان مهرماه به آدرس یزد ، خیابان امام خمینی (ره) جنب کارخانه سعادت، کوچه شهید میراب زاده ، پلاک 9 ، کدپستی 8919844868 جامعه نابینایان استان ارسال کنند.


رئیس هیئت مدیره نابینایان استان همچنین از برپائی نمایشگاه توانمندی ها و وسایل توانبخشی نابینایان و کم بینایان در باغ هنر واقع در پارک کوهستان از 13 تا 19 مهرماه خبر داد و افزود: این نمایشگاه از ساعت 18 الی 22 آماده بازدید خواهد بود.


پایان پیام/

کد خبر 300318

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha