سکوت آل سعود در برابر کشتار مردم بحرین نوکری تام الاختیار به آمریکاست

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی، گفت: در این برهه خاص و حساس از زمان سکوت هر سازمان و نهادی درقبال کشتار مسلمانان در کشورهای مسلمان عربی خوش خدمتی و نوکری تام الاختیار به آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی، نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در حال حاضر انتظار می رود که سلسله جنایات و حمام خون بحرین توسط حکومت آل خلیفه متوقف شود، به خبرنگار شبستان گفت: کاربرد نظامی و تسلیحاتی در برابر مطالبات به حق مردم مسلمان و آزادی خواه جهان بی فایده است.

 

وی خاطرنشان کرد: حکومت مستبد آل خلیفه می خواهد با این یاغی گری ها مردم را از رسیدن به خواسته های به حق خود متوقف کند اما بدانند که مردم برای به دست آوردن مطالبات حقیقی خود تا آخرین قطره خون در برابر رژیم ظالم آل خلیفه و آل سعود ایستادگی می کنند.

 

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، مقاومت حکومت های ظالم در برابر اراده ملتی مقاوم که باهمه وجود و شرافت از وطنش دفاع می کند را نابوشدنی دانست و تصریح کرد: حکومت ظالم بحرین به نوعی به کشتار جمعی مسلمانان به ویژه شیعیان روی آورده است.

 

وی از سکوت سران کشورهای عربی به ویژه آل سعود در برابر کشتار مسلمانان در بحرین انتقاد کرد و اظهار داشت: دراین برهه خاص و حساس از زمان سکوت هر سازمان و نهادی در قبال کشتارمسلمانان در کشورهای مسلمان عربی خوش خدمتی و نوکری تام الاختیار به آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

 

حجت الاسلام سادات ابراهیمی، تصریح کرد: علمای شیعه و سنی انزجار خود از کشتار مردم بحرین را اعلام کنند و از علمای عربستانی خواهانیم که نوکری خود به آمریکا را درهم بشکنند و به صفوف مقدس قیام کنندگان بپیوندند.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 30037

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha