الگو گیری از حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) راهی برای زندگی سعادتمند

خبرگزاری شبستان: مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: الگو گیری از حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) راهی برای زندگی سعاتمند است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سعید ملکی، مدیر کل ورزش ‌و‌جوانان استان‌ مرکزی (16 مهر) در جشنواره پیوند آسمانی که به مناسبت هفته ازدواج و سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) برگزار شد، بر الگوگیری زوج های جوان از این پیوند آسمانی تاکید کرد و گفت: حرکت در مسیر زندگی این بزرگواران راه سعادت دنیا و آخرت را به افراد نشان می دهد.


وی با اشاره به اینکه آموزش زوج های جوان و افزایش مهارت های زندگی در این افراد سبب زندگی سالم و آرامش می شود، افزود: این اداره کل در این راستا برنامه های متنوعی را با حضور زوج های جوان برگزار می کند.


ملکی به اجرای طرح آموزشی زوجین در سطح استان مرکزی اشاره کرد و گفت: این طرح از برنامه‌های ستاد ساماندهی امور جوانان در استان مرکزی است که در سال جاری به همت این اداره کل اجرا می شود.


مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد: برگزاری میزگردهای تلویزیونی با حضور اساتید برتر استان مرکزی در حوزه ازدواج از دیگر برنامه های این اداره است که همزمان با هفته ازدواج و با محوریت همسرگزینی و فضای مجازی و خانواده موفق در حال اجراست.


وی به تشکیل کمیته‌های سامان ازدواج در شهرستا‌ن ها اشاره کرد و گفت: دستگاه های فرهنگی باید در راستای اجرای این امر این اداره کل را حمایت کنند.


در ادامه این همایش محمد بخشی، یکی از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی و مشاور در امر ازدواج نیز در سخنانی گفت: حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) الگوی کاملی از یک زوج موفق هستند که الگو گیری از این عزیزان سعادت دنیا و آخرت را به دنبال دارد.


وی آموزش مهارت های زندگی برای زوجین را ضروری دانست و افزود: آموزش مهارت های قبل از ازدواج سبب تحکیم بنیان خانواده و دوری از خودمحوری و مشکلات در زندگی می شود.


لازم به ذکر است، در پایان این مراسم از 20 نفر از فعالان حوزه ازدواج و زوج های موفق با اهداء لوح و هدایای تقدیر شد.


پایان پیام/

کد خبر 300918

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha