برگزاری گفتمان دینی با محوریت گروه های ضاله در ساوه

خبرگزاری شبستان: گفتمان دینی باموضوع گروه های ضاله (16مهر) درمدرسه جراحی زاده شاهد ودبیرستان صدرا شهرستان ساوه برگزار شد. ‌

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام علی محمد اسلامی، یکی از استادان حوزه علمیه در این گفتمان دینی اظهار کرد: ضاله برگرفته از ضلالت و گمراهی است و کسانی که در این گروه ها فعالیت می کنند به دنبال اهداف مهمی مانند دوری بشر از راه الهی وائمه اطهار (ع) و هدایت به گمراهی وضلالت و غیرانسانی هستند.


وی افزود: فرق ضاله گروهی شیطانی است که سعی دارند شیطان پرستی را در بین جوانان رواج دهند و برای اینکه ما بتوانیم از گمراهی نجات پیدا کنیم و به دام شیطان وشیطان صفتان گرفتار نشویم باید اطلاعات خود را افزایش دهیم و راه های نفوذ دشمن را بشناسیم.


حجت الاسلام اسلامی ادامه داد: رواج فرهنگ ضدیت، ضدیت با ارزش های انسانی،‌ ترویج فحشا و انواع بی بند و باری و انواع اعتیاد به مواد مخدر و مواد شیمیایی و الکل، ترویج فرهنگ لاابالی گری و گریز از فعالیت های سازنده فردی و اجتماعی، شیوع فرهنگ کلامی مبتذل و بدون اخلاق از جمله آسیب های شیطان پرستی در جامعه است.


این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: سیاه نمایی و ترویج پوچ گرایی به صورت گسترده از دیگر آسیب های مهلکی است که گروه های شیطان پرستی به بدنه جامعه وارد می کنند.


وی ضمن هشدار به نوجوانان و جوانان از توطئه های گروه های ضاله گفت:‌ هیچگاه بدون آگاهی و اطلاع کافی دوستی و یا سخن کسی را قبول نکنید که ممکن است شما را به تباهی بکشاند.


پایان پیام/
 

کد خبر 301097

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha