مجامع بین‌المللی مانع قتل‌عام مردم بحرین شوند

سازمان بسیج دانشجویی لرستان با صدور بیانیه ‌ای ضمن محکومیت دخالت نظامی عربستان در بحرین، اعلام کرد: مجامع بین‌المللی اجازه ندهند مردم بحرین در مقابل چشمان حامیان دروغین دموکراسی قتل عام شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از لرستان، سازمان بسیج دانشجویی لرستان با صدور بیانیه ای که یک نسخه از آن به دفتر خبرگزاری شبستان در خرم آباد نمابر شد، اعلام کرد: هجوم سپاه ابرهه به کشور مسلمان و مستقل بحرین، سرکوب مردم این دیار و ورود شبانه به منازل مسکونی، هتک حرمت خصوصی اشخاص به همراه دستگیری و شکنجه جوانان بیدار و انقلابی این بخش از ممالک اسلامی با همدستی و همکاری خلیفه بی کفایت و سرسپرده کاخ سفید این روزها هر وجدان بیداری را جریحه دار کرده است.

این بیانیه می افزاید: خاندان ابوسفیان و فرزندان معاویه به خیال خام خود می خواهند فریاد هیهات من الذله مردم خسته و به تنگ آمده از سران خود فروخته مرعوب آمریکا و رژیم صهیونیستی را که خواسته بازیابی عزت و اقتدار خدشه دار شده خود می باشند را خاموش کنند.

 

این بیانیه تاکید کرده است: امنیتی کردن فضای بیمارستان ها و دستگیری و شهادت مجروحان و مصدومان حوادث بحرین، خیانت دیگر اصحاب فیل است که ابابیل آزادی را به مسلخ می کشانند.

بسیج دانشجویی استان لرستان ضمن محکومیت تهاجم نظامی سران وهابی و حامیان اصلی تروریست های منطقه ای به کشور مسلمان بحرین از تمامی مجامع بین المللی و کشورهای اسلامی منطقه می خواهد با محکوم کردن این دخالت آشکار در امور داخلی کشورها که امروز به تمام معنی در حرکت ارتش عربستان نمود عینی پیدا کرده است به دفاع از مردم ستمدیده و مظلوم بحرین به پا خیزند.

 

در این بیانیه اذعان شده است: اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه های استان لرستان آمادگی دارند به فرمان ولی امر زمان خود مقام معظم رهبری با تمام توان به کمک و استمداد مردم مظلوم بحرین شتافته و در کنار مردم بیدار و انقلابی این دیار طومار شب پرستان دیکتاتور را در هم پیچند.

 

بسیج دانشجویی لرستان در این بیانیه از آحاد جامعه انقلابی و همیشه در صحنه دانشگاهی خواسته با اجرا و انجام اقدامات روشنگرانه و قانونی، چهره کریه و زشت سران شهرت پرست و البته به استعمار و استبداد شاهان منطقه به ویژه مزدوران غارتگر وهابی را در تمام عرصه های موجود برملا سازد.

 

این بیانیه خاطرنشان کرده است: موج بیداری حاصله از انقلاب های منطقه دامن غاصبان سرزمین بحرین را نیز گرفته است و آنان برای در امان ماندن از خشم ملت های بیدار منطقه سیاست فرار به جلو را در پیش گرفته اند، اما شعله های این آتش انقلابی و مقدس که اینک هر روز با خون جوانان عرب شعله ورتر می شود دامن خیانت پیشگان به آرمان های بلند مردم مسلمان منطقه را روز به روز بیشتر می گیرد.

این بیانیه یادآور شده است: مجامع بین‌المللی اجازه ندهند مردم بحرین در مقابل چشمان حامیان دروغین دموکراسی قتل عام و مورد هتک حرمت قرار گیرند.

پایان پیام/

کد خبر 30117

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha