مردم سراسر البرز با آرمانهای شهدا و رهبر انقلاب تجدی میثاق کردند

خبرگزاری شبستان: گلزار شهدای شهرستانهای کرج، ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان، اشتهارد، فردیس، بخش آسارا عصر امروز(18مهر) با عهد دوباره مردم این استان عطرآگین شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز؛ آیین معنوی دیدار و تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و شهدا عصر امروز (18 مهر) در گلزار شهدای شهرستانهای کرج، ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان، اشتهارد، فردیس، بخش آسارا و دیگر مناطق استان البرز برگزار شد.

 

بدین ترتیبٰ گلزار شهدای سراسر استان البرز با حضور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و مسئولان شهرهای مختلف استان البرز غبارروبی و عطرافشانی شد.

 

گفتنی است؛ با توجه به هفته گرامیداشت نیروس انتظامی اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی در برگزاری این آیین ها پیش بینی شده بود.

 

ابراهیم رضاپور؛ مشاور امور ایثارگران استانداری البرز با حضور در این آیین گفت: حرمت یعنی پاسداشت به معنی احترام معنوی و مادی، اما به نظر من احیای هویت اسلامی لازم است.

 

این مسئول اظهار کرد: این هویت چند چیز در آن شاخص است توکل ، ولایت پذیری مطلق ، قانع بودن، اسراف گر نبودند و به دنیا علاقه نشان ندادن، در اولویت قرار دادن دوستان و همکاران نسبت به خودشان این ها هویت های جنگ است.

 

استاد دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی کرج توضیح داد: اگر هر کاری که انجام می شود صرفا رضای خدا باشد معنی پیدا می کند،شهدا برای رضای خدا در صحنه حضور پیدا کردند و دفاع را دفاع مقدس ساختند.

 

رضاپورٰ جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس در پایان در حالی که اشک گونه اش را خیس کرد تصریح کرد: دفاع مقدس مدینه فاضله ای بود که ما نتوانستیم آن را حفظ کنیم.

 

پایان پیام/

کد خبر 301694

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha