20آذر؛ نتایج آزمون سراسری قرآن کریم اعلام می شود

خبرگزاری شبستان:معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: نتایج آزمون سراسری قرآن کریم (20 آذر) از طریق سایت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، یوسف امینی، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اظهار داشت: خراسان رضوی برای پنجمین دوره متوالی بیشترین تعداد ثبت نام کننده در سطح کشور را به خود اختصاص داده است.


وی تصریح کرد:نتایج آزمون در 20 آذرماه از طریق سایت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام خواهد شد.

 

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه این آزمون در 5 رشته حفظ قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، تدبر در قرآن، صرف و نحو و تفسیر قرآن در 23 سطح و طرح قرآنی 1447 و با شرکت 7 هزارو 500قرآن آموز در سراسرخراسان رضوی شرکت کرده اند، افزود: آزمون سراسری قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در خراسان رضوی برگزار شد.


بنابرگزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی، امینی در خصوص سطوح این دوره آزمون گفت: در رشته ترجمه و مفاهیم سه سطح مقدماتی، تکمیلی و نوجوانان، در رشته حفظ این آزمون در 11سطح برگزار شد.


وی با بیان اینکه آزمون سراسری قرآن کریم در 19 حوزه امتحانی در خراسان رضوی برگزار شده است، اذعان داشت: با هدف سنجش و ارزیابی آموزش های قرآنی ارائه شده توسط موسسات قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده است.


پایان پیام/

کد خبر 301903

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha