بحرین تابلوی مظلومیت مسلمانان جهان است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، بحرین را در زمان کنونی به عنوان تابلوی مظلومیت مسلمانان جهان دانست و بر اعلام انزجار از اقدامات مستکبران جهان و حمایت از مظلومان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از آذربایجان شرقی، پرویز آژیده، شب گذشته (21 فروردین) در آیین بهره برداری از استخر شهید آیت الله قاضی طباطبایی آموزش و پرورش ناحیه دو تبریز اظهار کرد: مستکبران جهان دست در دست هم دادند تا ملت مظلوم بحرین را به جرم آزادیخواهی به خاک و خون کشند.
 
وی افزود: این مستکبران با استفاده از واژه های مقدسی همچون حقوق بشر، اهداف نامقدسی را دنبال می کنند و برای رسیدن به آن حقوق طبیعی و جان انسان ها را قربانی می کنند.
 
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، تاکید کرد: همه ما در هر جمعی که حضور داشته باشیم باید انزجار خود را از اقدامات مستکبران جهان و حمایت خود را از مظلومان اعلام کنیم.
 
آژیده اظهار کرد: با توفیقات روز افزون ایران اسلامی، اکنون انقلاب ما الگو و قوت قلب ملت های مسلمان منطقه و خار چشم دشمنان اسلام است.
 
وی بیان کرد:‌ اگر بخواهیم آینده ایران را روشن تر ببینیم و سلامتی مردم جامعه را تضمین کنیم باید رمز آن را در آموزش و پرورش پیدا کنیم.
 
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: توجه به امر ورزش در آموزش و پرورش یک امر زیربنایی بوده و توسعه مجموعه های ورزشی گام بزرگی در این جهت است.
 
پایان پیام/
کد خبر 30241

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha