نخستین گروه اعزامی 272دانش آموز شهرستان فردیس به اردوی راهیان نور

خبرگزاری شبستان: نخستین گروه اعزامی 272نفر از دانش آموزان فردیس به همراه مربیان تربیتی آموزش و پرورش در قالب 5کاروان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

سرهنگ پاسدار سلیمان شکری، فرمانده سپاه فردیس در گفتگو با خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اعزام 272 نفر از دانش آموزان فردیس به اردوی راهیان نور گفت: عبرتهایی که ما از دوران دفاع مقدس می توانیم بگیریم جاری شدن روحیه گذشت و ایثار، شهادت، ایستادگی و عدم وابستگی به بیگانگان است و دانش آموزان با حضور در اردوی راهیان نور از این برکات بهره مند خواهند شد.

 

به گفته این مسئول، دانش آموزان در این سفر سه روزه به مناطق عملیاتی از یادمان شرهانی،هویزه و فتح المبین و یادمان شلمچه بازدید خواهند کرد.

 

سرهنگ شکری در خصوص اهمیت این سفرهای زیارتی و نتایج آن اظهار کرد: جوانان و نوجوانان می توانید با بازدید از مناطق عملیاتی و خواندن وصیت نامه های این شهیدان ادامه دهندگان راستین این شهدا باشید و بتوانید این وصیت نامه ها را که از این عزیزان به یادگار مانده است سرمشق و سرلوحه زندگی خود قرار دهید.

 

گفتنی است، اردوی زیارتی دانش آموزان فردیس با دود کردن اسپند، ذبح قربانی و عبور از دروازه قرآن آغاز شد تا راهی سفر مقدس و با عبرتی شوند.

 

پایان پیام/

کد خبر 303043

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha