اردوهای راهیان نور راهی برای نشر ارزش های اسلامی و الهی

خبرگزاری شبستان: معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: اردوهای راهیان نور راهی برای نشر ارزش های اسلامی و الهی در جامعه است.

سرهنگ پاسدار محسن گلشن زاده، معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور و حضور گسترده افراد به ویژه نسل جوان و نوجوان گفت: این اردوهای معنوی راهی موثر در راستای ترویج فرهنگ دینی و ارزش های اسلامی است.


وی با اشاره به آغاز ثبت نام اردوهای راهیان نور خانوادگی در استان مرکزی افزود: ثبت نام این سفر معنوی از روز سه شنبه 29 بهمن ماه آغاز شده و تا 25 اسفند ادامه دارد.


این مقام مسئول ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در این اردوها می توانند به سازمان اردویی راهیان نور استان مرکزی مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: کاروان های اعزامی به مناطق راهیان نور از اندیمشک، سد کرخه، منطقه عملیاتی فتح المبین، فکه، خیبر، طلائیه، اروندکنار و یادمان شهدای شلمچه بازدید خواهند کرد.


سرهنگ گلشن زاده اردوهای راهیان نور را گامی اساسی در راستای آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با فرهنگ و تفکر بسیجی دانست و ادامه داد: این اردوهای معنوی راهی برای آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان و نوجوان با فرهنگ ایثار و شهادت، شجاعت و فداکاری است.


وی همچنین از آمادگی ستاد راهیان نور استان برای ارایه خدمات و اسکان به افرادی که با خودروهای شخصی خود به این مناطق سفر می کنند نیز خبر داد و گفت: افرادی که با خودروهای شخصی قصد دارند ایام نوروز را در مناطق عملیاتی سپری کنند، خدمات لازم از جمله شرایط اسکان این افراد فراهم می شود.


پایان پیام/

کد خبر 344922

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha