اردوهای راهیان نور ظرفیتی برای ترویج فرهنگ ایثار و وحدت است

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: اردوهای سرزمین راهیان نور ظرفیت و بستری مناسب برای انتقال پیام دینداری، ایثار و وحدت در بین افراد است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، محمد حسینی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی، امروز(24 بهمن) در ستاد برنامه ریزی و هماهنگی راهیان نور استان، گفت: در زمینه مسائل فرهنگی، بزرگترین اقدام بسترسازی و ورود مردم به بحث فرهنگی است.


وی با بیان اینکه بایستی بیشتر به مسائل کیفی توجه کرد تا مسائل کمی، بیان داشت: اگر همان اندازه که به مسائل کمی توجه می شود به مسائل کیفی در هر زمینه توجه شود شاهد پیشرفت های زیادی خواهیم بود.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نظام اسلامی یک نظامی است که سیر تکاملی تاریخی را طی می کند، بیان داشت: نظام اسلامی ایران براساس حکوت دینی و برگرفته از حکومت امام علی(ع) شکل گرفته است.


حسینی با بیان اینکه ما بایستی مبین تمام عیار حکومت اسلامی باشیم، تصریح کرد: قطعا متفکران خوش فکر توانمند در این حوزه می توانند در اردوهای سرزمین نور پیام دین، ایثار و وحدت را به اقشار مختلف جامعه بویژه جوانان منتقل کنند.


وی با اشاره به منابع محدود دولتی و اعتبارت در این زمینه، یادآورشد: بایستی با برنامه ریزی دقیق و اولویت بندی با بهره گیری از حداقل امکانات به بهترین وجه برای رفع مشکلات استفاده کنیم.


پایان پیام/
 

کد خبر 343115

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha