اعزام سه هزار دانشجوی کهگیلویه و بویراحمدی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب

خبرگزاری شبستان: مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا پایان امسال سه هزار دانشجوی کهگیلویه و بویراحمدی در قالب کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور بازدید می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، داریوش مثنوی مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد، امروز (5اسفند) در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور این استان در یاسوج، گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته سه هزار نفر از دانشجویان مراکز آموزش عالی استان در قالب 37 مرکز و 6 کاروان به مناطق عملیاتی غرب و جنوب اعزام می شوند.

 

مثنوی با بیان این که این اردوها به مدت سه روز در مناطق عملیاتی برگزار می شود، افزود: دانشجویان در این سفر از یادمان هویزه، شهید چمران در دهلاویه، شلمچه، فتح المبین، اروند و فکه بازدید خواهند کرد.

 

وی با بیان این که اردوهای راهیان نور به مدت سه روز انجام می‌ گیرد، اظهار داشت: برگزاری کرسی‌ های آزاد اندیشی با موضوعات‌ مختلف و اجرای برنامه‌ های فرهنگی و دینی از اقدامات در طول این اردوی معنوی است.

 

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد برگزاری نشست ‌های صمیمانه در خصوص سبک زندگی شهدا، برگزاری حلقه صالحین با حضور روحانیون و راویان جنگ را از دیگر برنامه ‌های سفر راهیان ‌نور عنوان کرد.

 

مثنوی توزیع بسته‌ های فرهنگی و اجرای برنامه ‌های افتتاحیه و اختتامیه در طول برگزاری اردوی راهیان ‌نور را از دیگر برنامه های اجرایی این اردوها عنوان کرد.

 

پایان پیام/ 

کد خبر 346550

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha