4 هزار دانشجویی همدانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند

خبرگزاری شبستان: فرمانده قرارگاه راهیان نور استان همدان، از اعزام 4 هزار دانشجویی همدانی برای نوروز سال 93 به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبرداد.

سرهنگ روح الله عروجی، فرمانده قرارگاه راهیان نور استان همدان به خبرنگار شبستان گفت: در نوروز امسال 4 هزار دانشجو از 20 مرکز آموزش عالی در سطح استان همدان به مناطق جنگی کشور اعزام می شوند.
 

وی در خصوص نحوه ثبت نام دانشجویان، افزود: دانشجویان می توانند از (18 تا 28 اسفند) جهت ثبت نام به پایگاه های مقاومت دانشگاه های خود مراجعه کنند.
 

وی تصریح کرد: 23 هزار نفر از دانش آموزان همدانی در مقطع دوم دبیرستان طی سال تحصیلی 92-91 به مناطق جنوب و غرب کشور اعزام شدند.
 

سرهنگ عروجی، در خصوص یادمان های عملیات مناطق جنوب و غرب کشور، افزود: هر استان متولی یک یادمان است که استان همدان هم مدیریت یادمان عملیات کربلای 4 را برعهده دارد.
 

وی با بیان اینکه یادمان کربلای 4 در برگیرنده 50 میلیون تومان هزینه است، تصریح کرد: به دلیل عدم اعتبار و تامین هزینه باسازی و بهسازی این یادمان به تعویق افتاده است.
 

فرمانده قرارگاه راهیان نور استان همدان خاطرنشان کرد: بیش از یک میلیون و هزار و 500 نفر از یادمان کربلای 4 بازدید کردند.
 

سرهنگ عروجیٰ افزود: بیش از 20 سال است که کاروان های راهیان نور به مناق عملیاتی جنوب اعزام می شوند و این مهم به دلیل شرایط جوی جنوب کشور ار نیمه دوم سال انجام می شود.
 

وی همچنین در خصوص بازدید زائران از طلائیه، گفت: براساس شرایط جوی موجود بازدید از طلائیه از 20 بهمن ماه تا 15 فروردین ماه صورت می گیرد.
 

وی بیان کرد: بخشی از خودروها طبق قرارداد منعقد شده با سازمان پایانه ها از طریق این نهاد تامین می شود و البته ضرورت بهره گیری از ناوگان جدید به مسوولان پایانه ها نیز تاکید شده است.
 

معاون هماهنگ کننده سپاه همدانٰ گفت: جلسات توجیهی با رانندگان عهده دار حرکت کاروان های نور برگزار شده و به توصیه های لازم در زمینه نحوه برخورد با مسافران و ضرورت سلامت مسافران و پرهیز از بی توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی به عمل آمده است.
 

پایان پیام/


 

کد خبر 346148

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha