بیش از 2 هزار زائر بابلی به راهیان نور اعزام می شوند

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه ناحیه بابل از اعزام بیش از 2هزار زائر بابلی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق دوران دفاع مقدس خبر داد.

سرهنگ حسین فلاح، فرمانده سپاه ناحیه بابل، امروز (یکم اسفند) به خبرنگار شبستان گفت: بیش از 2 هزار زائر بابلی از 25 اسفند تا 15 فروردین به خرمشهر، شلمچه، اروند کنار، طلائیه، یادمان شهدای فتح المبین آبادان اعزام خواهند شد.


وی با اشاره به حضور براداران و خواهران در این کاروان، افزود: زائران در قالب 50 دستگاه اتوبوس به مناطق هشت سال دوران دفاع مقدس اعزام می شوند.

 

سرهنگ فلاح، فرصت توبه و استغفار در سفرهای راهیان نور را فرصت مناسبی برای نزدیک شدن به خدا دانست و اظهار کرد: راهیان نور در حقیقت تداوم حرکت رزمندگان و تجدید پیمان با مقام معظم رهبری است.

 

فرمانده سپاه ناحیه بابل با بیان اینکه همه ساله تعداد زیادی از زائران کاروان‌های راهیان نور را جوانان تشکیل می‌دهند که این حرکت خود ضربه مهلکی به دشمنان اسلام محسوب می شود، تصریح کرد: نسل جدید تشنه معرفت پاک و اصیل جبهه و جنگ و دلاورمردی انسان‌هایی است که از علایق دنیوی گذشتند و برای حفظ نظام و ارزش‌های اسلامی، جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند.

وی بیان کرد: حضور در یادمان شهیدان و مشاهده حماسه های آنها، موجب تقویت روحیه شهادت‌طلبی، ایثار و اعتقاد به آرمان شهیدان می‌شود و کمک می‌کند که همواره فرهنگ شهید و شهادت در جامعه جریان داشته باشد.

 

سرهنگ فلاح با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که جنگ یک گنج بود، افزود: شرکت در راهیان نور موجب بصیرت و معرفت افزایی می شود.
 

فرمانده سپاه ناحیه بابل، سرزمین دفاع مقدس را مرز پیوند کربلای خمینی با نینوای حسینی(ع) دانست و بیان کرد: حضور در کاروان رهیان نور موجب می شود تا زائران این سرزمین های نور، مبلغ خوبی برای تبیین ارزش های والای دفاع مقدس باشند.
 

وی ابراز کرد: حضور در دیار عاشقان ولایت و شهیدان راست قامت فرصت مغتنمی برای زائران سرزمین نور در راستای استقلال ارزش‌های دفاع عاشورایی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید است.
 

سرهنگ فلاح یادآور شد: در کاروان راهیان نور، محصولات فرهنگی و نشریات مرتبط با این کاروان توزیع می شود.

 

پایان پیام/

 


 

کد خبر 345339

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha