اردوهای راهیان نور سبب تعمیق ارزش های انقلاب به نسل جوان است

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: اردوهای راهیان نور سبب تعمیق ارزش های انقلاب به نسل جوان و نوجوان می شود.

سردار مهدی صدیقی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در خصوص آغاز اردوهای ارهیان نور به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: اردوهای راهیان نور راهی موثر در راستای شناساندن ارزش های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جنگ تحمیلی به نسل جوان است.


وی با اشاره به اینکه امروز وظیفه مسئولان شناساندن ابعاد مختلف جنگ، ارزش ها و دفاع مقدس و از خودگذشتگی و جانبازی جوانان انقلاب به نسل حاضر است، ادامه داد: هر ساله تعداد زیادی از افراد به ویژه نسل جوان و نوجوان به این سفر معنوی اعزام می شوند.


سردار صدیقی با اشاره به اینکه این سفر معنوی در آشنایی اقشار جامعه به ویژه جوانان با مناطق جنگی و درک بهتر ارزش های معنوی این مناطق موثر است، ادامه داد: انتقال فرهنگ دفاع در بین نسل نوجوان و جوان جامعه ضروری است.


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه ایران با وجود هجمه های فراوان در دوره های مختلف و پس از جنگ تحمیلی همچنان روی پای خود ایستاد، افزود: جنگ ایران و عراق جنگی نابرابربود و در طول تاریخ اینگونه جنگ ها نادر است.


صدیقی با بیان اینکه انتقال فرهنگ دفاع و ارزش های والای آن به نسل حاضر در اولویت فعالیت ها است، اضافه کرد: باید در این راستا تلاش بیشتری شود تا ارزش های انقلاب برای نسل جوان تبیین شود.
 

وی ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی از هر راهی برای ضربه زدن به ارزش های این مرز و بوم تلاش می کنند که باید همه در این راستا هوشیار بوده و توطئه های شوم دشمنان را خنثی کنند.


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بهترین راه مقابله با تلاش های دشمنان در بخش فرهنگی را انجام فعالیت های فرهنگی دانست و خاطر نشان کرد: اجرای فعالیت های فرهنگی و آموزشی و گرایش نسل جوان و نوجوان به این فعالیت ها دست دشمنان را کوتاه می کند.


این مقام مسئول ادامه داد: راهیان نور زمینه تغییر و تحول اساسی در افراد مختلف است و در این سفر شرکت کنندگان از نظر معنوی با مسایل مختلف آشنا می شوند.

 

پایان پیام/

کد خبر 346136

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha