اعزام 1800نفر از دانش آموزان سیستان و بلوچستان به مناطق جنگی

خبرگزاری شبستان: مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی یک هزار و 800 نفر از دانش آموزان استان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنگی اعزام می شوند.

علیرضا پهلوانروی، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان د ر گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: از ابتدای هفته بسیج دانش آموزان تعداد 40 دستگاه اتوبوس حامل 45 نفر از دانش آموزان در هر دستگاه اتوبوس در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنگی اعزام می شوند.
 

وی افزود: روز گذشته 396 نفر از دانش آموزان پسر مقطع دوم متوسطه و سوم کاردانش از بخشهای مرکزی، بنت و لاشار نیکشهر و شهرستان فنوج با 9 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی بازمانده از دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.
 

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان داشت: دانش آموزان در طول برگزاری این اردو ضمن بهره مندی از خاطرات دوران جنگ که توسط مربیان و سرپرستان بازگو می شود، از مناطق مختلف تفریحی و تاریخی شهرستانهای مسیر دیدن می کنند.
 

پهلوانروی گفت: گذراندن درس آمادگی دفاعی و بازدید از مناطق جنگی بمدت شش روز از جمله برنامه های اردوی راهیان نور است.
 

این مقام مسئول تصریح کرد: اردوهای راهیان نور فرصت بسیار مناسبی برای آشنایی جوانان با ارزش های هشت سال دفاع مقدس است که باید از این فرصت نهایت بهره را برد.
 

 وی افزود: این اردوها با رضایت کامل دانش آموزان برگزار می شود و خوشبختانه هر سال شاهد استقبال بسیار زیاد دانش آموزان از این اردوها هستیم.

 

پایان پیام/

کد خبر 307850

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha