استاندار زنجان بر تامین امنیت سفر اردوهای راهیان نور تاکید کرد

خبرگزاری شبستان: استاندار زنجان با تاکید بر تامین امنیت سفر اردوهای راهیان نور، بر زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، جمشید انصاری امروز(23 بهمن) در جلسه اردوهای راهیان نور با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور نقش موثری در زنده نگه داشتن فرهنگ مقاومت و یاد و خاطره شهدا و ایثارگران دارد، اظهار داشت: امسال نیز طبق روال سالهای گذشته دستگاههای اجرایی وظایف خود را انجام خواهند داد.


انصاری بر تامین امنیت سفر در اردوهای راهیان نور تاکید کرد و افزود: بروز یک حادثه؛ تبلیغات سوء و هزینه های فراوان در پی خواهد داشت.
 

وی در ادامه بر لزوم استفاده از نیروهای داوطلب در دستگاههای اجرایی در امر اجرای اردوهای راهیان نور اشاره کرد و گفت: تا جایی که امکان دارد سعی شود از نیروهای داوطلب که انگیزه لازم برای خدمت رسانی در راستای اجرای برنامه های اردوهای راهیان نور را دارند استفاده شود.
 

استفاده از بسته های مناسب فرهنگی و سرکشی مسئولین اجرایی به منطقه جهت بررسی بهتر جزئیات از مواردی بود که استاندار زنجان بر آنها تاکید کرد.
 

انصاری در ادامه اظهار داشت: امید است اردوی راهیان نور امسال نیز با همکاری دستگاههای اجرایی و با کیفیت مطلوب، امنیت بالا و رضایت شرکت کنندگان برگزار شود.
 

فرمانده سپاه انصارالمهدی زنجان در این جلسه با بیان اینکه در برنامه امسال 7 هزار نفر به صورت متمرکز از طریق کاروان به مناطق جنوب اعزام خواهند شد، خاطرنشان ساخت: برنامه اعزام کاروان راهیان نور از 15 اسفند92 تا 13 فروردین 93 خواهد بود.


سردار جهانبخش کرمی برگزاری اردوهای راهیان نور را یکی از برنامه های فرهنگی موثر و مورد تاکید مقام معظم رهبری و مسئولین نظام دانست و افزود: یکی از اهداف جنگ نرم دشمنان، انقلاب و باورهای دینی و ایمانی جوانان است و برگزاری این اردوها در تحکیم اعتقادات جوانان تاثیرگذار است.
 

به گفته فرماندهی سپاه انصار المهدی زنجان، رزمندگان استان زنجان در طول 8 سال دفاع مقدس، در هر 19 عملیات بزرگ شرکت داشته و با تقدیم 3 هزار شهید گرانقدر به نظام و انقلاب، حماسه آفریدند.


پایان پیام/

کد خبر 342883

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha