29 هزار مازندرانی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه کربلا مازندران اعزام کاروان راهیان نور را در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: 29 هزار مازندرانی از اسفند جاری تا 15 فروردین 93 به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار سید محمدتقی شاهچراغی، فرمانده سپاه کربلا مازندران امروز(5 اسفند) در گفتگو با خبرنگار شبستان با اشاره به رشد کمی و کیفی اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب، خاطرنشان شد: انگیزه الهی و ارادت به شهدا موجب این رشد شده است.


وی اعزام کاروان راهیان نور را در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: جوانان با حضور در مناطق عملیاتی با افتخارات ارزشمند رزمندگان اسلام آشنا می‌شوند.


سردار شاهچراغی با اشاره به اقامت و اسکان 5 روزه زائران با احتساب ایاب و ذهاب، بیان داشت: در این سفر معنوی علاوه بر بازدید از برخی مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس، برنامه های زیارتی، فرهنگی و هنری، دینی و مذهبی و معنوی نیز برای زائران در نظر گرفته شده است.


وی با بیان اینکه در سال جاری 29 هزار مازندرانی از 15اسفند ماه جاری تا 15 فروردین ماه 93 به مناطق دفاع مقدس در غرب و جنوب کشور اعزام می شوند، گفت: پادگان شهید جعفرزاده اندیمشک و اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر با توان و ظرفیت بیشتری نسبت به سال های گذشته آماده پذیرایی و اسکان کاروان های راهیان نور می باشد.

 

گفتنی است، سال گذشته 54 هزار و 931 زائر به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.


یادآور می شود؛ احمد پور، رییس دانشگاه مازندران(دانشجویی) قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش (امور دانش آموزی) سردار ملکی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس(روایتگری) هاشم زاده، مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری(بازرسی) بلباسی، مسئول اردویی راهیان نور سپاه کربلا(اعزام و اسکان) جان بابایی، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی(بهداشت و درمان) ولیپور، مدیرکل برنامه ریزی و بودجه استانداری(پشتیبانی) نصرالله نژاد، مدیرکل پایانه و حمل و نقل(ترابری)حمیدی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران(روابط عمومی)عنایتی، مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری(ایمنی و امنیت) و حجت الاسلام ابراهیمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی(فرهنگی) مسئولین کمیته های 11 گانه ستاد راهیان نور استان مازندران از 15اسفند جاری تا15 فروردین 93هستند.

 

پایان پیام/
 

 

 

 

 

کد خبر 346508

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha