تشکیل ستاد راهیان نور در حوزه های علمیه آذربایجان غربی

خبرگزاری شبستان: معاون طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت: با تشکیل ستاد راهیان نور در مرکز مدیریت حوزه های علمیه طلاب و روحانیون استان امسال در قالب3کاروان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.

حجت الاسلام حبیب مقدم، معاون طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار شبستان، گفت: مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان 120نفر از طلاب مدارس علمیه را در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می کند.


وی، با بیان اینکه این سفر معنوی 4 روزه خواهد بود، افزود: طلاب و روحانیون در این سفر از مناطق شلمچه، هویزه، دوکوهه، آبادان، اروند کنار بازدید می کنند.

 

 مقدم خاطرنشان کرد: اعزام کاروان های راهیان نور از (8 فروردین) آغاز می شود و افرادی که مایلند با خودروی شخصی خود به مناطق عملیاتی جنوب سفر کنند در قالب کاروان خودروهای شخصی سازماندهی شده و محل اسکان، تغذیه و راوی در اختیار آنان قرار می گیرد.

 

 این مسئول، در ادامه با اشاره به حضور طلاب و روحانیون به عنوان مبلغ در این کاروان ها، اظهار داشت: روحانیون به عنوان مبلغ درکاروان های مختلف دانش آموزی، دانشجویی حضور خواهند داشت.

 

 وی اضافه کرد: از علما و روحانیون جانباز و ایثار گر نیز به عنوان راوی در کاروان های راهیان نور استفاده می شود.

 

 مقدم تصریح کرد: سال گذشته 200 نفر از روحانیون به عنوان مبلغ کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده بودند.

 

 پایان پیام/

کد خبر 345001

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha