برنامه محوری و کیفی سازی  مهمترین اولویت های گروه های نمایش استان یزد

خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، برنامه محوری و کیفی سازی آثار نمایشی را از مهمترین اولویت های گروه های نمایش استان دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، بهرام عبدالحسینی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در مراسم تقدیر از دست اندرکاران بیست و سومین جشنواره تئاتر استانی که در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد بر لزوم برنامه محوری و کیفی سازی گروه ههای نمایش تاکید کرد و گفت: این برنامه محوری باید در طول سال و در تمامی برنامه های گروه های نمایش استمرار داشته باشد.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره روند رو به رشد تئاتر در استان، اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های انجمن نمایش،سالن های نمایش استان تا اردیبهشت سال آینده برای اجرای نمایش خالی نخواهد ماند.


وی با بیان اینکه در بیست و سومین جشنواره تئاتر استانی روش جدیدی آغاز شد، گفت: برگزاری بخشی از جشنواره در شهرستانهای استان یک گام روبه جلو برای تئاتر استان بود.


در ادامه این مراسم عباس ملازینلی مشاور هنری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، استقبال یزدی ها را از تئاتر خوب ارزیابی کرد و گفت:خوشبختانه تئاتر استان طی دوسال گذشته روند روبه جلویی را طی کرده است.


وی گفت: هرچند درابتدای امسال به خاطر برخی از مشکلات که در سراسر کشور فراگیر بود تئاتر رونق خاصی نداشت اما در حال حاضر با تلاش های انجمن نمایش و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تئاتر رشد خود را آغاز کرده است.
 

پایان پیام/

کد خبر 303350

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha