تجمع اعتراض آمیز جوانان و دانشجویان هرمزگانی علیه آل خلیفه

تجمع اعتراض آمیز جوانان و دانشجویان هرمزگانی در اعتراض به جنایات رژیم دست نشانده بحرین، حکام سعودی و اماراتی در مقابل کنسولگری امارات در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان، در این تجمع مردمی که عصر روز گذشته (22 فروردین) برگزار شد، حاضران که تصاویری از شهدای بحرین و جنایات حکام خودفروخته عربی در دست داشتند، با شعارهای مرگ بر آل سعود، آل خلیفه یا صهیون جیش محمد قادمون، آل سعود و نهیان ننگ به نیرنگتان، بسیجیان بندریم فدائیان رهبریم، مرگ بر اسلام آمریکایی، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ضمن محکوم کردن جنایات رژیم فاسد بحرین و رژیم سعودی وامارات با چراغ سبز آمریکا، آمادگی خود را برای یاری رسانی به مسلمانان مظلوم بحرین اعلام کردند.

 

حجت الاسلام محمد علی معصومی استاد حوزه و دانشگاه در این تجمع ضمن تشریح وظایف مسلمانان در یاری رسانی به برادران دینی خود، گفت: جنایات رژیم های خودکامه آل خلیفه، آل سعود و آل نهیان که طبق دستوراربابان آمریکایی آنها صورت می گیرد، در نهایت سقوط و نابودی آنها را درپی خواهد داشت.

 

وی افزود: حمایت ما از تمامی حرکت های انقلابی منطقه یکسان است و به مذهب آنها اختصاص ندارد، کما اینکه جمهوری اسلامی 32 سال است به طور همه جانبه از مسلمانان فلسطین بدون توجه به مسئله سنی و شیعه حمایت کرده و می کند.

 

درپایان تجمع کنندگان با قرائت قطعنامه با هشدار به حکام خود فروخته منطقه به این تجمع پایان دادند.

 

لازم به ذکر است، سرکنسولگری کشور امارات در بندرعباس، با اطلاع از تجمع مردم هرمزگان در مقابل ساختمان آن، بلافاصله ضمن ابلاغ موضوع فوق به کشورشان، تلاش کردند تا به نحوی از این تجمع خودداری کنند، اما در نهایت این تجمع پرشور برگزار شدد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 30359

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha