برگزاری همایش "آشنایی با مهارت های زندگی قرآنی" در ارومیه

خبرگزاری شبستان: رئیس دارالقرآن تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: همایش" آشنایی با مهارت های زندگی قرآنی" از فردا(29مهر) به مدت 5 روز در ارومیه برگزار می شود.

اسماعیل خیری، رئیس دارالقرآن‌ تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرگزاری شبستان، گفت: همایش "آشنایی با مهارت های زندگی قرآنی" با حضور نخبگان قرآنی 5 استان منطقه شمال غرب کشور از فردا(29مهر) به میزبانی ارومیه برگزار می شود.


وی، مدت زمان برگزاری این همایش را 5 روز عنوان کرد و افزود: شرکت کنندگان در این روزها می تواننند آموزه های قرآنی و همچنین معارف اصیل اسلامی در رابطه با زندگی سعادتمند قرآنی را در حضور استادان مطرح کشوری فرا گیرند.


این مسئول ادامه داد: آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، اردبیل و کردستان از استان های میهمان در این همایش می باشند.


خیری، برگزاری برنامه های فرهنگی با محوریت قرآن را یکی از برترین گام ها در راستای نهادینه کردن فرهنگ اسلامی و قرآنی در جامعه دانست و گفت: مردم و مخصوصا جوانان با حضور در این برنامه ها می توانند مهارت های لازم را در زمینه آموزها و معارف قرآنی را کسب کنند که در این برهه حساس زمانی تنها ریسمان نجات آدمی تمسک به قرآن است.


وی اضافه کرد: 20 نفر از نخبگان هر استان برای شرکت در این همایش دعوت شده‌اند و شرکت برای علاقمندان نیز در دو نوبت صبح و عصر آزاد است.


پایان پیام/
 

کد خبر 304267

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha