برگزیدگان مسابقه نقاشی"دفاع" در اراک تقدیر می شوند

خبرگزاری شبستان: مسئول کانون فرهنگی هنری علی ابن ابیطالب(ع) مسجد شهرک نبئی اراک از مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقه نقاشی "دفاع" در روز عید سعید غدیر خم خبر داد.

محسن عمرانی،‌ مسئول کانون فرهنگی هنری علی ابن ابیطالب(ع)‌مسجد علی ابن ابیطالب(ع) شهرک نبئی اراک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: همزمان با شب عید سعید غدیر خم از سه نفر از برگزیدگان مسابقه نقاشی دفاع تقدیر می شود.


وی افزود: غرفه مسابقه نقاشی دفاع همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس در نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس به همت این کانون در شهر سنجان برگزار شد که بیش از 150نفراز خردسالان و نونهالان در آن شرکت و ذهنیات خود را با موضوع شهادت و جنگ تحمیلی در قالب نقاشی ارائه کردند.


عمرانی اظهار کرد: در این مراسم که با سخنرانی حجت الاسلام عبداللهی و مداحی علی دولت آبادی همراه است، شرکت کنندگان به ضیافت شام دعوت و عید غدیر را مهمان دست عدالت پیشه شیعیان حضرت علی(ع) می شوند.


مسئول کانون فرهنگی هنری علی بن ابیطالب(ع) مسجد شهرک نبئی ادامه داد: در این برنامه که سادات محل حضور دارند سخنانی پیرامون عظمت و شأن سیادت و ضرورت اکرام و احترام سادات بیان و به تمامی سادات هدایایی تقدیم می شود تا مهرورزی به فرزندان پیامبر گرامی اسلام (ص) در جامعه نهادینه شود و آنها در جامعه اسلامی بیش از پیش احساس عزت و شرافت کنند.


وی تقدیر از گروه سرود المهدی(عج)‌ کانون علی ابن ابیطالب(ع) را از دیگر برنامه های این مراسم جشن عنوان کرد و افزود:‌ این مراسم اول آبان ماه در شب عید سعید غدیر پس از نماز مغرب و عشا با تلاوت آیات نورانی قرآن مجید توسط قاری روشندل محمدطاهرمیرزایی در مسجد برگزار می شود.


عمرانی با بیان اینکه غدیر یک جریان ماندگار و زنده در تاریخ است که تا به امروز جریان دارد گفت: امروزه بستر گسترش معارف علوی به واسطه پیشرفت تکنولوژی بیشتر در جامعه فراهم شده و سهم غدیر از این فرصت ها باید بیشتر باشد.

 

پایان پیام/

کد خبر 304286

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha