نخستین نمایشگاه حجاب و عفاف در اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز

خبرگزاری شبستان: همزمان با ایام دهه ولایت و روز عید سعید غدیر؛ نخستین نمایشگاه حجاب و عفاف با همت امور زنان و بانوان اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز در سالن همایش اداره تعاون این استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز؛ نخستین نمایشگاه حجاب و عفاف در اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز همزمان با ایام دهه ولایت و روز عید سعید غدیر در سالن همایش اداره تعاون این استان برگزار شد.

 

بر پایه این گزارش این نمایشگاه با همت امور بانوان و زنان اداره کل تعزیزات حکومتی با هدف ارتقاء سطح بینش دینی و معرفتی در میان کارمندان زن این اداره کل و بانوانی که به منظور رسیدگی به پرونده های خود به این اداره کل مراجعه می کنند برگزار شد.

 

رقیه قدردان؛ مسئول امور بانوان این اداره کل در این زمینه به خبرنگار شبستان در البرز گفت: نمایشگاه حجاب و عفاف با هدف تعالی بخشی به تبیین باورهای دینی وعقیدتی در میان بانوان و خانواده های پرسنل این اداره کل همچنین زنانی که برای رسیدگی به پرونده های خود مراجعه می کنند برگزار شده است.

 

به گفته این مسئول، بانوان سهم بسیاری در ارتقاء سطح امنیت اجتماعی و عاطفی در جامعه دارند و باید در زمینه بالا بردن تعالی معرفتی آنان همواره تلاش هایی از طرف مسئولان صورت گیرد.

 

این مسئول با اشاره به برگزاری جشن روز غدیر در این اداره کل توضیح داد: به مناسبت روز عید غدیر جشن باشکوهی با حضور خانواده های کارمندان این اداره کل عصر روز گذشته برگزار شد.

 

قدردان در پایان اظهار کرد: این نمایشگاه با همکاری تیم تحقیقاتی و کاربردی گروه خیبر دائر شده است و این اداره کل با قرار دادن محصولات این موسسه به ادارات تابع در زمینه حجاب و عفاف قدم برداشته است.

 

پایان پیام/

کد خبر 305846

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha