طرح نظارت بر نمایندگان نهایی شد

حجت الاسلام موسی قربانی:روز گذشته در جلسه کمیسیون طرح نظارت مجلس بر امور نمایندگان تقریبا نهایی شد و نمایندگان به 12 ماده از 14 ماده مصوب کارگروه ویژه بررسی این طرح رأی مثبت دادند.

 

حجت‌الاسلام موسی قربانی، رییس کمیسیون ویژه رسیدگی به طرح نظارت مجلس بر امور نمایندگان با اشاره به اتمام بررسی طرح نظارت مجلس بر امور نمایندگان در این کمیسیون به خبرنگار شبستان گفت: روز گذشته در جلسه کمیسیون طرح نظارت مجلس بر امور نمایندگان تقریبا نهایی شد و نمایندگان به 12 ماده از 14 ماده مصوب کارگروه ویژه بررسی این طرح رأی مثبت دادند.

 

وی با بیان اینکه دو ماده از 14 ماده از سوی اعضای کمیسیون حذف شد، اظهار کرد: ما این طرح را در اختیار نمایندگان قرار دادیم تا اگر نمایندگان اصلاحاتی در مورد آن دارند به کمیسیون مراجعه کنند و در جلساتی که احتمالا ما به همین منظور برگزار می‌کنیم این ایرادات رفع شود.

 

گفتنی است، طرح نظارت بر امور نمایندگان در ابتدا در صحن علنی مجلس مطرح شد و با مخالفت نمایندگان روبرو شد و سپس در پی‌گیری‌هایی که از سوی برخی نمایندگان صورت گرفت به منظور بررسی بیشتر این طرح کمیسیونی تحت عنوان کمیسیون رسیدگی به طرح نظارت مجلس بر امور نمایندگان تشکیل شد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 30723

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha