فراخوان پنجمین جشنواره "صحیفه سجادیه" در استان مرکزی اعلام شد

خبرگزاری شبستان: فراخوان پنجمین جشنواره صحیفه سجادیه با موضوعات مختلف در دانشگاه‌های استان اعلام شد. ‌

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، این جشنواره در سه بخش دانشجویی، اساتید و کارکنان دانشگاه برگزار و علاقمندان تا اول اردیبهشت سال 93 می توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.


بر اساس این گزارش، رشته‌های مختلف این جشنواره شامل مفاهیم، ترجمه، کتابخوانی، پژوهش، ادبیات، مقاله‌نویسی، داستان، شعر، هنرهای تجسمی، خوشنویسی، نقاشی و گرافیک در حیطه صحیفه سجادیه و دیگر آثار امام سجاد(ع) است.

 

همچنین،‌ مسابقات بخش کتابخوانی و مفاهیم دو مرحله‌ای بوده و مرحله اول مسابقات به‌صورت اینترنتی از 15مهر تا 30 بهمن‌ماه 1392 و مرحله دوم از اول تا 31 فروردین‌ماه 93 برگزار خواهد شد.

 

لازم به ذکر است،‌ تقویت فضای معنوی و فرهنگی در مراکز آموزش عالی، آشنایی بیشتر با مفاهیم والای صحیفه سجادیه، آشنایی بیشتر قشر دانشگاهی کشور با امام سجاد(ع) و سخنان گهربار ایشان، درک صحیح از سبک زندگی از منظر امام سجاد(ع) و مقایسه فضای موجود در زمان آن حضرت و فضای جامعه امروز از اهداف برگزاری این جشنواره است.

 

این جشنواره به همت ستاد عمره و عتبات دانشگاه‌های استان مرکزی برگزار و اختتامیه پنجمین جشنواره صحیفه سجادیه سراسر کشور 25 اردیبهشت‌ماه سال 93 در بندرعباس برگزار خواهد شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 307414

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha