"تخته سیاه کلاس انتظار" و دل نوشته های مهدوی

"اگر مال این کلاسی می تونی، هر چیزی رو که دوست داری با امام زمانت در میون بذاری رو بنویس ... یه گچ سفید بردار و شروع کن!!!"

به گزارش خبرنگار حوزه مهدویت خبرگزاری شبستان، کانون مهدویت دانشگاه فردوسی مشهد در اقدامی جالب در وبگاه خود تخته سیاهی را قرار داده به نام "تخته سیاه کلاس انتظار" و از کاربران خواسته که اگر "مال این کلاسی می تونی هر چیزی رو که دوست داری با امام زمانت در میون بذاری رو بنویس ... یه گچ سفید بردار و شروع کن!!!"
بر پایه این گزارش، تمامی کامنت ها و دل نوشته های کاربران در انتهای این خبر نمایش داده شده است. این تخته سیاه به آدرس zohoor313.com در کانون مهدویت دانشگاه فردوسی مشهد قابل مشاهده است.
همچنین، با توجه به استقبال بی نظیر کابران تاکنون 7925 کاربر دل نوشته های زیبایی را به یادگار گذاشته اند. این درحالی است که بسیاری از سایت ها و وبلاگ ها از این تخته سیاه در فضای مجازی خود استفاده کرده اند تا از این طریق ارادتی هر چند ناچیز به امام عصر(ع) نشان دهند.
در ادامه تعدادی از دل نوشته ها را برای مخاطبان ذکر می کنیم:
اشکم جاری
دلم تنگ
نگاهم ملتمسانه
و دستم خالی خالی...
اقااجازه هست که میهمانتان شوم؟
سرگردانم ...غریب و بی کس...
اللهم عجل لولیک الفرج
" شیهد علم الهدی"
***
تخته سیاه انتظار اینجا نیست

دل ماست آنگاه که با رو همه روسیاهی اش بهانه ات را می کند آقاجان

تخته سیاه انتظار زندگی سرشار از سیاه روزی ماست بدون تو

شب های تارمان است بی درخشش ماه رویت

و نگاه تو آن گچ های سپیدی است که نشان می دهد در این شوره زار
هنوز کسی هست که چشم براه آمدنت باشد
"نشریه"

شایان ذکر است، کانون مهدویت دانشگاه فردوسی مشهد یکی از فعال ترین کانون های مهدویت دانشگاه های سراسر کشور است که درراستای ترویج معارف مهدوی با برگزاری برنامه های متعدد گام برمی دارد.
 

پایان پیام/

کد خبر 307462

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha