برگزاری همایش "نامه ای به رهبر" در مسجد خاتم الانبیا(ص) اراک

خبرگزاری شبستان: مسئول کانون فرهنگی هنری روح الله مسجد خاتم الانبیا(ص) اراک از برگزاری همایش "نامه ای به رهبر" در این مسجد خبر داد.

عباس حسینخانی، مسئول کانون فرهنگی هنری روح الله مسجد خاتم الانبیا(ص) اراک به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت:‌ به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران همایش نامه ای به رهبر با عناوینی چون دل نوشته،‌ درد و دل، آرزوها و دعاها بین اعضای کانون برگزار شود.


وی افزود: علاقمندان در هر رده سنی تا بیست و پنجم بهمن ماه فرصت دارند تا نامه های خود را جهت ارسال به دفتر مقام معظم رهبری به این مسجد ارسال کنند.


حسینخانی با بیان اینکه مراسم نور افشانی مسجد نیز در شب پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد ادامه داد: اهالی منطقه و اصحاب مسجدی در این شب با فریادهای "الله اکبر " رسا و یکپارچه خود طنین پیروزی ایران را به گوش جهانیان رساندند.


مسئول کانون فرهنگی هنری روح الله مسجد خاتم الانبیا(ص) اراک تصریح کرد:‌ نقش تصویر پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و تصویر امام خمینی(ره) بر روی پارچه و کاغذ و توزیع بین راهپیمایان از دیگر برنامه های این کانون در 22بهمن بود.


وی اظهار کرد: ملت بزرگ ایران پیام امام راحل را به درستی دریافت کرد که برای آزادی این کشور از بند طاغوتیان حماسه آفرینی کرد و با نثار جان خود این نظام را به پیروزی رساند.


پایان پیام/
 

کد خبر 342779

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha