ارسال بیش از 65هزار دل نوشته به جشنواره نامه ای به امام رضا(ع)

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از ارسال بیش از 65هزار دل نوشته به هشتمین جشنواره نامه ای به امام رضا(ع) خبر داد.

حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز(5مرداد) در گفتگو با خبرنگار شبستان ترویج فرهنگ رضوی را یکی از مهم ترین دستاوردهای جشنواره نامه ای به امام رضا(ع) دانست و گفت: نهادینه کردن فرهنگ رضوی جامعه را در مسیر سعادت قرار خواهد داد.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان این که در برگزاری هشتمین جشنواره نامه ای به امام رضا(ع) هدف اصلی بسط و گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) در جامعه است، تصریح کرد: باید از ظرفیت های موجود در جامعه به منظور نهادینه کردن فرهنگ اهل بیت بهره گیریم.

وی با بیان این که جامعه امروز نیازمند آشنایی بیشتر با سیره رضوی است، ادامه داد: شخصیت و معارف امام رضا(ع) در قالب برگزاری جشنواره نامه ای به امام رضا(ع) در جامعه ترویج خواهد شد.


حجت الاسلام ابراهیمی از ارسال بیش از 65هزار دل نوشته به هشتمین جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا(ع) خبر داد و افزود: مازندران مقام اول در ارسال نامه و سپس استان های کهکیلویه و بویراحمد، همدان، مشهد مقدس، کرمانشاه، فارس، اصفهان، قزوین، کردستان، آذربایجان شرقی و غربی، قم و سیستان و بلوجستان رتبه های بعدی را کسب کردند.

 

وی، در نظر گرفتن ذائقه جوانان را در برگزاری جشنواره نامه ای به امام رضا(ع) یک اصل دانست و گفت: سعی کرده ایم ضمن رعایت سنت ها از نوآوری ها و برنامه های متنوع استفاده کنیم.


حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه سخنانش با بیان این که امروز همه توان دشمنان نابود کردن فرهنگ شیعی است، تصریح کرد: برای دفاع از این فرهنگ متعالی و اصیل باید تلاش کرد.


وی با تاکید بر ضرورت دعوت از اندیشمندان و صاحب نظران برای برگزاری کیفی جشنواره نامه ای به امام رضا (ع) گفت: می توان با تشکیل اتاق فکر بسیاری از نامه های دریافتی را برای تولید فیلم، داستان و انیمیشن مورد استفاده قرار داد.


حجت الاسلام ابراهیمی برگزاری جشنواره نامه ای به امام رضا(ع) را فرصت مناسبی برای عرض ارادت عاشقان و پیروان ائمه اطهار(ع) دانست و افزود: این رخداد توانسته است در سطح ملی و فراملی خود را بشناساند و بستر فرهنگی مناسبی را برای علاقه مندان به وجود آورد.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران یادآور شد: همزمان با شب های قدر فراخوان هشتمین جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا(ع) در جوار حرم مطهر رضوی توزیع خواهد شد.


پایان پیام/

کد خبر 276716

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha