برگزاری مسابقه دل نوشته "فداییان ولایت" در دلیجان

خبرگزاری شبستان: مسئول کانون فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی صاحب الزمان(عج) مسجد جامع قالهر از برگزاری مسابقه دل نوشته با عنوان "فداییان ولایت" در شهرستان دلیجان خبر داد.

اسماعیل سهرابی، مسئول کانون فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی صاحب الزمان(عج) مسجد جامع قالهر از توابع دلیجان، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک‌ گفت: مسابقه دل نوشته ای با عنوان " فداییان ولایت" با موضوع آزاد و درد و دل با مقام معظم رهبری بین اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد شهری و روستایی دلیجان خبر داد.


وی افزود: علاقمندان به شرکت در این مسابقه تا شانزدهم اسفند همزمان با ولادت حضرت زینب(س) فرصت دارند تا دا نوشته های خود را به کانون های مساجد خود تحویل دهند.


سهرابی ادامه داد: به ده نفر از کانون های مساجد قالهر که بهترین دل نوشته را نگاشته باشند و سه نفر از کانون های دلیجان در اولین جمعه سال جدید با اهدا لوح و هدایایی تقدیر خواهد شد.


مسئول کانون فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی صاحب الزمان(عج) مسجد جامع قالهر افزود:‌ حجت الاسلام نیشابوری امام جمعه شهرستان دلیجان برای انتقال دل نوشته ها به دفتر مقام معظم رهبری قول مساعد داده است و قرار شده جوایزی نیز از سوی ایشان برای سه نفر از دل نوشته گان تعلق گیرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 346151

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha