گروه دوام محله شمشیری روانشناسی بحران را فرا گرفتند

خبرگزاری شبستان:مدیر ستاد بحران منطقه 9 گفت:در راستای تکمیل مهارتهای حرفه ای نحوه برقراری ارتباط با افراد آسیب دیده از حوادث غیرمترقبه اعضای گروه مسایل روانشناسی بحران را در کلاس درس آموختند.

به گزارش خبرگزاری شبستان،عباس خسروی، مدیر ستاد بحران منطقه 9 گفت: در راستای تکمیل مهارتهای حرفه ای نحوه برقراری ارتباط با افراد آسیب دیده از حوادث غیرمترقبه اعضای گروه دوام (داوطلبین واکنش های اضطراری محلات) مسایل روانشناسی بحران را در کلاس درس آموختند.

 

وی با اشاره به افزایش ظرفیت های آموزشی اعضای دوام محله شمشیری اعلام کرد: اعضای دوام سرفصلهای تاثیر اعتماد به نفس در اثربخشی مدیریت بحران و کنترل استرس و فشارهای روانی را به طور تئوری و کاربردی آموزش دیدند.

 

وی با اشاره به تعداد 35 شرکت کننده در این کلاس آموزشی اظهار کرد: در کلاس روانشناسی بحران که به مدت دو ساعت برگزار شد موضوعات: نحوه برخورد با افراد آُسیب دیده روحی و روانی و کاهش خطرپذیری افراد آسیب دیده از حوادث غیرمترقبه به طور عملی و کارگاهی تشریح شد.

 

دبیر ستاد بحران منطقه  9 با تاکید بر اینکه از دیگر موضوعات مهم مطرح شده، القای روحیه زندگی بعد از اتفاقات غیرمترقبه بود تصریح کرد: اعضای دوام محله شمشیری جهت کسب مهارتهای بیشتر، فیلم و اسلایدهای مستند از صحنه های بحرانی و نحوه رفتار مناسب در حل مشکلات ناشی از آن به نمایش درآمد.

 

در پایان عباس خسروی افزود: تمامی اسلایدها و فیلمها از تصاویر زلزله های ویرانگر بم از کشورمان بوده است که به علت بومی بودن از نظر احساس تعلق خاطر همدردی شرکت کنندگان را به همراه داشت.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 307469

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha