لزوم جریان سازی در جامعه توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد

خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بر لزوم جریان سازی در جامعه توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، بهرام عبدالحسینی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد طی نشستی در محل دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد با اشاره به پیشرفت چشمگیر کانون های فرهنگی و هنری مساجد در امور مختلف، افزود: جریان سازی و ایجاد نهضت باید در اولویت برنامه ریزی های دبیرخانه کانون های مساجد استان جهت هر چه فعال ترشدن کانون ها قرار گیرد.


عبدالحسینی بر لزوم جریان سازی و ایجاد کارهای منحصر به فرد توسط کانون ها تاکید کرد و اظهار داشت: کانون ها با اینگونه فعالیت ها می توانند علاوه بر شناساندن خود به عموم مردم طیف وسیعی از جوانان را به فعالیت های خود جذب نمایند.


وی ظرفیت کانون های مساجد را بالاتر از آموزش و پرورش دانست و گفت: آموزش و پرورش تعدادی از دانش آموزان را در طیفی خاص شامل می شود این در حالی است که اعضا کانون ها با عشق و علاقه و از تمامی طیف ها به فعالیت می پردازند.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با تقدیر از برگزاری ستادهای مبشران غدیر توسط کانون های مساجد، اضافه کرد: باید ظرفیت های کانون ها را شنا سایی نماییم تا در مناسبت های مختلف از آن استفاده کنیم.


وی خواستار توجه بیشتر کانون ها به امور هنری در کنار فعالیت های فرهنگی شد و افزود: کانون های مساجد باید با برنامه ریزی صحیح به اموری چون فیلم سازی،تئاتر،نمایشنامه نویسی و ... ورود پیدا نمایند.


عبدالحسینی با اشاره به کمبود بودجه های دولتی در بخش های مختلف فرهنگی به ویژه در بخش مساجد، تصریح کرد: باید از پتانسیل موجود در مساجد جهت جذب خیرین و کمک های مردمی نهایت استفاده را داشته باشیم.
 

پایان پیام/

کد خبر 307538

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha