دوری از آرمش و سلامت حاصل غرب زدگی است/ سیره ائمه راه اصلاح سبک زندگی

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: دوری از آرمش و سلامت روحی و روانی در جامعه حاصل غرب زدگی است که تنها با تکیه بر سیره اهل بیت(ع) و اصلاح سبک زندگی قابل درمان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، ظهر امروز(8آبان) در مراسم بزرگداشت روز تحکیم خانواده و بازنشستگان، دوری از آرمش و سلامت روحی و روانی در جامعه و داشتن اضطراب نا متعارف را حاصل تبعیت از زندگی غربی و غرب زدگی دانست و گفت: تنها با تکیه بر سیره اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و نهادینه کردن سبک زندگی ایرانی اسلامی این وضعیت قابل درمان است.


وی تصریح کرد: سبک زندگی ایرانی، اسلامی حاصل پیوند مجموع ارزش های دینی و ملی است که در صورت تشریح صحیح و نهادینه کردن آن در جامعه می توانیم در تمام ابعاد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی موفق بوده و به آرامش واقعی که جامعه ما نیازمند آن است برسیم.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت الاسلام ستوده بر داشتن ارزش و اهمییت بالای نهاد خانواده و بازنشستگان در نظام جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد و بیان داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران که از متن اعتقادات و ارزش های دینی برخواسته است ارزش و اهمییت ویژه ای به نهاد مقدس خانواده قائل است که همین امر پتانسیل بالایی در ایجاد تحول و رسیدن به قله های موفقیت و پیشرفت ایجاد کرده است.

 

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در پایان سخنان خود تاکید کرد: خانواده به عنوان مهمترین نهاد اجتماعی باید با تحکیم خود از هرگونه تشنج و انحراف بدور بماند تا بتواند به رسالت اصلی خود که همان پرورش فرزندان صالح و آینده ساز مملکت بپردازد.


پایان پیام/

 

کد خبر 307848

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha