کمیته امداد زنجان برترین دستگاه الگوساز در زمینه ازدواج انتخاب شد

خبرگزاری شبستان: مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان زنجان گفت: کمیته امداد استان در الگوسازی ازدواج به عنوان دستگاه برتر استان شناخته شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، محمدرضا صراطی اظهار کرد: امسال در نمایشگاه "پیوند آسمانی" که با موضوع ازدواج جوانان در سالن حجاب ورزشگاه انقلاب زنجان برگزار شد، کمیته امداد استان نیز یکی از دستگاههایی بود که در این نمایشگاه غرفه داشت.

 

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه برای بازدید عموم مردم استان دایر شده بود، تصریح کرد: این نمایشگاه از (1 تا 5 آبان) دایر شده بود.

 

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه در این نمایشگاه کمیته امداد خدمات مختلفی شامل انجام مشاورههای قبل از ازدواج، ارائه مشاورههای خانواده، مشاورههای تحصیلی و مشاوره های دینی را ارائه می داد، افزود: خوشبختانه استقبال مردم استان از غرفه امداد مطلوب بوده و از سنین مختلف برای مشاوره در این غرفه حضور پیدا می کردند.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد استان زنجان، این مسئول در ادامه با مثبت ارزیابی کردن برگزاری چنین نمایشگاه هایی اظهار داشت: این نمایشگاهها تاثیر مثبتی در گرایش جوانان به ازدواج آسان و همچنین الگوسازی در بحث ازدواج آسان دارد.

 

صراطی در پایان از انتخاب کمیته امداد استان زنجان به عنوان دستگاه برتر در الگوسازی ازدواج در این نمایشگاه خبر داد و گفت: امید داریم با حضور در نمایشگاه های این چنین و همچنین برگزاری دوره های آموزشی و سایر اقدامات فرهنگی گام مثبتی در ایجاد الگوی مناسب در بحث ازدواج به سبک الگوی ایرانی اسلامی برداریم.


پایان پیام/

کد خبر 308146

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha