کمک 308 میلیون ریالی حامیان به ایتام زنجانی

خبرگزاری شبستان: معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان زنجان از کمک 308 میلیون ریالی حامیان به ایتام زنجانی طی آبان ماه سال جاری و در خانه انفاق زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رضا حسنلو اظهار کرد: خانه انفاق زنجان یک مرکز نیکوکاری است که به منظور جمع‌آوری کمکهای مردمی در قالب طرحهای اجرایی کمیته امداد و همچنین سهولت در امور خیرین تاسیس شده است.

 

وی با اشاره به همکاری مطلوب مردم استان با امدادگران خانه انفاق ادامه داد: خوشبختانه از زمان آغاز به کار این مرکز شاهد افزایش کمکهای مردمی در قالب طرحهای مختلف هستیم.

 

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام در خانه انفاق زنجان و ثبت نام از آنها به منظور مشارکت در راستای حمایت از ایتام زیر پوشش افزود: طی آبان ماه سال جاری 308 میلیون و 151 هزار ریال کمک مردمی در قالب این طرح جمع‌آوری شده است و 24 حامی خیراندیش با مراجعه به این مرکز کفالت 26 یتیم را از سراسر استان قبول کرده‌اند.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد زنجان، این مسئول همچنین با اشاره به جمع‌آوری فطریه‌ در این مرکز نیکوکاری افزود: در آبان ماه امسال 140 هزار ریال فطریه و 705 هزار ریال کفاره در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شده است.

 

حسنلو در ادامه به جمع‌آوری 8 میلیون و 224 هزار ریال صدقه در خانه انفاق زنجان اشاره داشت و افزود: همچنین در قالب طرح احسان زائر نیز 124 هزار ریال کمک در این مرکز جمع‌آوری شده است.


پایان پیام/

کد خبر 319347

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha