بازرسی از 4500 طرح اشتغالزایی کمیته امداد زنجان

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از انجام 4 هزار و 500 مورد بازرسی از طرحهای اشتغال فعال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، اصغر پناهی اظهار داشت: کمیته امداد شهرستان زنجان در راستای توانمندسازی مددجویان این نهاد اقدام به اشتغالزایی برای آنها می کند.

 

وی با اشاره به اینکه اشتغالزایی برای مددجویان از طریق اجرای طرحهای اشتغال در رشته های شغلی مختلف صورت می گیرد، اضافه کرد: یکی از موضوعات مهمی که موجب موفق اجرا شدن این طرحها می شود، نظارت و بازرسی آنهاست.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با بیان اینکه نظارت فنی کمیته امداد بر طرحهای اشتغالزایی از مهم‌ترین و موثرترین عوامل در اجرای موفق طرح‌ای اشتغالزایی است، افزود: کمیته امداد زنجان با بهره‌گیری از توان تخصصی ناظران فنی اقدام به نظارت بر طرحهای اشتغالزایی کرده است.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد زنجان، وی خاطرنشان کرد: نظارتهای به موقع و مستمر ناظران طرحهای اشتغالزایی موجب پایداری طرحهای اجرایی شده و همچنین از هدر رفتن سرمایه طرحها جلوگیری کرده است.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با بیان اینکه در هفت ماهه گذشته از سال جاری 4 هزار و 550 مورد بازرسی بر طرحهای اشتغال فعال در شهرستان زنجان صورت گرفته است، افزود: این تعداد بازرسی توسط ناظران متخصص در طرحهای اجرا شده صورت گرفته است.


پایان پیام/

 

کد خبر 316974

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha