جمع آوری 368 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان

خبرگزاری شبستان: معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد زنجان از جمع‌آوری 368 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رضا حسنلو اظهار کرد: با برآورد صورت گرفته سالانه بیش از 45 طرح مشارکتی در سطح استان انجام می‌شود که این طرح‌ها در خانه انفاق نیز اجرایی می‌شود.

 

وی با اشاره به همکاری مطلوب مردم استان از طرحهای اجرایی در خانه انفاق تصریح کرد: خوشبختانه با همراهی مطلوب مردم استان همواره شاهد افزایش کمکهای مردمی هستیم.

 

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان زنجان در ادامه با ارائه گزارشی از میزان کمکهای جمع‌آوری شده در خانه انفاق زنجان طی آذر امسال اذعان داشت: در مدت مذکور 328 میلیون و 150 هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح اکرام ایتام جمع‌آوری و در این راستا 11 حامی جذب و 14 یتیم واگذار شده است.

 

این مسئول همچنین به جمع‌آوری 6 میلیون و 129 هزار ریال صدقه در این مرکز نیکوکاری اشاره داشت و گفت: طی این مدت یک عدد صندوق متوسط نیز تحویل متقاضیان شده است.

 

حسنلو در ادامه با اشاره به جمع‌آوری 13 میلیون و 450 هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح محسنین اضافه کرد: همچنین طی آذر ماه در قالب این طرح مشارکتی یک حامی جذب شده است.

 

وی همچنین به جمع‌آوری 4 میلیون و 300 هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح یاسین اشاره داشت و بیان کرد: آذر ماه امسال در قالب طرح یاسین چهار حامی جذب شده است.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در ادامه از جمع‌آوری 2 میلیون و 363 هزار ریال کمک مردمی در قالب کمک به مناطق محروم خبر داد و اذعان داشت: همچنین طی این مدت 400 هزار ریال کمک مردمی درقالب طرح احسان تاج گل، 660 هزار ریال در قالب کفارات و 150 هزار ریال در قالب فطریه عام جمع‌آوری شده است.

 

این مسئول همچنین به جمع‌آوری 12 میلیون و 371 هزار ریال کمک مردمی در طرح شفا و کمک به بیماران نیازمند اشاره داشت و خاطرنشان ساخت: آذر ماه امسال یک حامی در قالب طرح شفا جذب شده است.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد زنجان، حسنلو مبلغ نذورات جمع‌آوری شده در طرح احسان حسینی را که طی ماه محرم و صفر اجرایی می‌شود را نیز 953 هزار ریال اعلام کرد و گفت: با برآورد صورت گرفته در مجموع طی آذر امسال 368 میلیون و 928 هزار ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شده است.

 

وی در پایان با تقدیر از همکاری مطلوب مردم استان در کمک به نیازمندان اضافه کرد: امیدواریم در ماه‌های باقیمانده از سال نیز شاهد مشارکت مطلوب مردم در طرح‌های اجرایی کمیته امداد باشیم.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 329852

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha