تجلیل از مجریان طرح بزرگ قرآنی 1447 در استان یزد

خبرگزاری شبستان: با حضور مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد از مجریان طرح بزرگ قرآنی 1447 در استان یزد تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد، صبح امروز (12 آبان) طی مراسمی از مجریان برگزاری طرح بزرگ قرآنی 1447 در استان یزد تجلیل کرد.


در این مراسم از حمید رضا میرجلیلی، مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری طلایه داران آوای وحی، کانون تخصصی قرآن و نماز و سید امین سالاری مدیر مسول کانون فرهنگی و هنری شهید عاصی زاده کانون تخصصی نظارت و ارزشیابی استان به دلیل پیگری های مستمر و برگزاری کلاس خارج از سهمیه ابلاغی از تهران با اهدای لوح یادبود تقدیر شد.


رستگاری در این مراسم نشر و گسترش قرآن و فرهنگ قرآنی را یکی از مهمترین رسالت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد دانست و افزود: در همین راستا شاهد برگزاری طرح های قرآنی چون 1447 در سطح کانون های مساجد می باشیم.


مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد با بیان اینکه خدمت به قرآن توفیقی از جناب خداوند برای بندگان خاص خود می باشد، اظهار داشت: یکی از بزرگترین نعمت هایی که خداوند به ما مرحمت نموده است وجود بلند همتانی چون شما عزیزان در مجموعه کانون های مساجد استان می باشد که صادقانه تمام همت خود را در راستای بسط فرهنگ متعالی و انسان ساز قرآن بکار گرفته اید.


وی با اشاره به برگزاری شایسته طرح مبارک قرآنی 1447 در استان که موجب خشنودی و رضایت اهالی قرآن شده است، افزود: از این رو برخود لازم می دانیم تا در مجموعه دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان از زحمات شما عزیزان در برگزاری با شکوه این طرح تقدیر کنیم.


در ادامه این مراسم حمید رضا میر جلیلی مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری طلایه داران آوای وحی و مسئول برگزاری طرح بزرگ قرآنی 1447 در استان یزد گفت:طرح بزرگ قرآنی 1447 از 15 تیر ماه سال جاری در سطح 110 کانون فرهنگی و هنری مساجد استان آغاز و تا 15 شهریور ماه سال جاری ادامه داشته است.


مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری طلایه داران آوای وحی افزود:طرح قرآنی 1447 با محوریت جزء 29 قرآن کریم و با حضور بیش از یک هزار و 500 نفر از اعضا کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار شده است.


میرجلیلی با اشاره به فعالیت های قرآنی این کانون در ایام سال، تصریح کرد: این کانون در سال های گذشته نیز به عنوان مجری برگزاری طرح های ملی قرآنی فعالیت داشته است.
 

لازم به ذکر است؛ سهمیه ابلاغی از سوی تهران جهت تشکیل کلاس های طرح بزرگ قرآنی 1447 در استان یزد 57 عدد بوده است.

 

پایان پیام/

کد خبر 309005

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha