درخشش اعضای کانون های مساجد در مسابقات اذان، ابتهال، تواشیح استان یزد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد از درخشش اعضای کانون های مساجد در مرحله استانی هجدهمین دوره مسابقات اذان، ابتهال، تواشیح و همخوانی قرآن کریم خبر داد.

محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون هایی فرهنگی و هنری مساجد استان یزد در گفتگو با خبرنگار شبستان از یزد، از درخشش اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در مرحله استانی هجدهمین دوره مسابقات اذان، ابتهال، تواشیح و همخوانی قرآن کریم خبر داد.


وی افزود: در این مسابقات و در رشته اذان در مقطع بالای 16 سال آقای محمد ساکت از کانون فرهنگی و هنری ذکر در بخش اذان به عنوان نفر اول و نماینده استان در مسابقات کشوری سازمان اوقاف معرفی شد.


رستگاری ادامه داد: در همین بخش محمد حسن حسن زاده از کانون فرهنگی و هنری شهید آقا عسکری موفق به کسب مقام سوم شد.


وی اظهار داشت:در مسابقات اذان در مقطع زیر 16 سال آقایان مجتبی آبیاری و امیر حسین انواری از کانون شهید آقا عسکری به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب نموده اند.


مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان با اشاره به کسب مقام نخست در رشته ابتهال توسط محمد حسن حسن زاده از کانون فرهنگی و هنری شهید آقا عسکری و راه یابی به مسابقات کشوری اوقاف، گفت: در این بخش مهدی شایق عضو کانون فرهنگی و هنری ثقلین مقام سوم را کسب نمود.


وی اظهار داشت: در بخش مدیحه سرایی و همخوانی نیز گروه تواشیح ثامن الحجج از کانون فرهنگی و هنری شهید آقا عسکری از سوی هیئت داوران به عنوان گروه سوم هجدهمین دوره مسابقات اذان، ابتهال، تواشیح و همخوانی قرآن کریم استان معرفی شد.


رستگاری در پایان کسب این موفقیت را به کلیه فعالان عرصه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان تبریک گفت.
 

پایان پیام/

کد خبر 323852

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha