درخشش اعضای کانون های مساجد استان یزددر دومین مرحله جشنواره اصول عقاید

خبرگزاری شبستان:مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد از درخشش اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در دومین مرحله جشنواره اصول عقاید در استان زنجان خبر داد.

محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد در گفتگو با خبرنگار شبستان از یزد با اشاره به درخشش اعضاء کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در جشنواره اصول عقائد، گفت: دومین جشنواره اصول و عقاید به میزبانی استان زنجان برگزار شده است.


وی هدف از برگزاری این جشنواره را اعتلای نقش مساجد در پیشبرد اهداف فرهنگی، آموزش موثر معارف و اعتقادات اسلامی در مسیر ذائقه جوانان و همچنین استفاده از فناوری های نوین و فضای رسانه ای با محوریت کانونهای فرهنگی و هنری مساجد دانست.


مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد با اشاره به حضور بیش از 11 هزار نفر در این جشنواره، افزود: در مجموع 9 نفر از استان یزد در بین نفرات برتر این جشنواره قرار دارند.


رستگاری با بیان اینکه خانم عارفه زارع از کانون حسینیه کاج موفق به دریافت کمک هزینه سفرحج شد، اظهار داشت: شیما عزیزی از کانون اصول عقائد اسلامی،سمیه سادات موسوی از کانون حضرت رقیه (س)وعزت خانم فلاحزاده از کانون ام ابیها نیز موفق به کسب جایزه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات شده اند.


وی افزود: محمد رضا میرجلیلی و ابوالفضل میرجلیلی از کانون عقائد اسلامی ،محدثه حاجی مختاری از کانون یاوران مهدی و علی دهقان قطرمی از کانون غدیر نیز کمک هزینه سفر به مشهد مقدس را دریافت کرده اند.


مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد تصریح کرد: یدالله میرجلیلی یکی از برندگان کارت هدیه 500 هزار ریالی از این استان و عضو کانون اصول عقائد اسلامی می باشد.


وی با اشاره به قرار گرفتن 3 باب از کانون های استان در لیست برترین کانون های شرکت کننده در این جشنواره، اظهار داشت: کانون یاوران حضرت مهدی (عج) کمک هزینه سفر حج، کانون امام حسین (ع) کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و کانون انتظار نور کمک هزینه سفر به مشهد مقدس را از دبیرخانه این جشنواره دریافت نموده اند.


رستگاری افزود: استان‏‌های کرمان، گلستان، مرکزی، قم، قزوین، مازندران، یزد و خراسان شمالی از جمله استان‏‌هایی به شمار می‏‌روند که در دومین دوره جشواره اصول عقائد حضور داشته اند.


مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد گفت: در پایان دومین دوره جشنواره اصول عقاید دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد موفق به کسب مقام سوم شده است.
 

پایان پیام/

کد خبر 321633

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha