درخشش کارگران یزدی در نهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارگران کشور

خبرگزاری شبستان: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از درخشش کارگران استان در نهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، امرالله فلاح‌زاده، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، با اشاره به درخشش کارگران استان در نهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش کشور، گفت: کارگران استان یزد در این دوره از مسابقات که به میزبانی قم برگزار شد صاحب چهار عنوان برتر کشوری شدند.


وی افزود: در این مسابقات از استان یزد، فائزه قریشی در رشته ترتیل و سمیه شمس آبادی در رشته حفظ 20 جزء حائز مقام‌های اول کشوری شدند.

 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد تصریح کرد: سمانه سادات کمال در رشته حفظ10 جزء و بتول حیدری در رشته مفاهیم عناوین دومی این مسابقات را از آن خود کردند.


وی با تاکید بر اینکه این مسابقات با رویکردی جدید در عرصه مسابقات قرآنی و با دو هدف عمده برگزار شد، افزود: توسعه ترویج و مفاهیم قرآن کریم در بین قاریان و حافظان قرآن کریم به منظور تسلط بیشتر افراد شرکت‌کننده بر آیات الهی برای القای معانی به مخاطبین و ترویج فرهنگ حفظ آیات الهی در بین قاریان و حافظان کلام وحی اهداف اصلی برگزاری این مسابقات بود.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، فلاح‌زاده با اشاره به این که فراگیری، آشنایی و انس با مفاهیم نورانی قرآن کریم از مهمترین ضرورت‌های فرهنگی و از وظایف آحاد جامعه اسلامی به شمار می‌رود، اظهار کرد: برگزاری چنین مسابقاتی در گسترش فرهنگ قرآنی بین مردم جامعه و توسعه و نشر آموزه‌های والای قرآن کریم با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر درک معانی آیات و القای آن، تاثیرگذار است.


لازم به ذکراست؛ در این مسابقات 15 کارگر از استان یزد شرکت داشتند.
 

پایان پیام/

کد خبر 321744

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha