مشارکت بیش از 11 هزار اعضای کانونی در دومین جشنواره اصول عقاید

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان گفت: بیش از 15 هزار نرم افزار اصول عقاید بین کانون های 10 استان کشور توزیع شد که از این بین 11 هزار و 200 نفر در این جشنواره شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مرتضی مقدمی امروز(29 آبان) در دیدار اعضای جشنواره اصول عقاید استان زنجان اظهار کرد: جشنواره اصول عقاید برای دومین سال متوالی از سوی دبیرخانه مساجد استان زنجان در سطح کانون های مساجد کشور برگزار می شود.


وی با بیان اینکه آموزش‎هایی در این نرم‏‌افزار مورد توجه قرار گرفته است که آموختن آن برای هر فردی واجب است، تصریح کرد: این جشنواره علاوه‏ بر استان زنجان در 10 استان دیگر نیز برگزار می‏‌شود.


مقدمی با اشاره به اینکه بر اساس تقاضاهای استان‎‏های مختلف برای برگزاری جشنواره نرم‏‌افزاری اصول عقاید، این جشنواره با همکاری معاونت آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون‏‌های فرهنگی هنری مساجد و دبیرخانه کانون‎های فرهنگی هنری مساجد در 10 استان متقاضی برگزار شده است، یادآور شد: امسال دومین فاز اجرایی این جشنواره است.


این مقام مسئول اذعان داشت: استان‏‌های کرمان، گلستان، مرکزی، قم، قزوین، مازندران، یزد و خراسان شمالی از جمله استان‏‌هایی به شمار می‏‌روند که جشنواره نرم‏‌افزاری اصول عقاید در آن برگزار شده است.


وی با اشاره به اینکه در مجموع 15 هزار نرم‏‌افزار در زمینه جشنواره نرم‏‌افزاری اصول عقاید در بین استان‏‌های متقاضی توزیع شده است، ادامه داد: در مجموع 11 هزار و 200 نفر در این جشنواره شرکت کرده‏‌اند.


مسئول دبیرخانه کانون‏‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان ابراز داشت: از نفرات برتر در جشنواره نرم‏‌افزاری اصول عقاید تقدیر و اختتامیه آن نیز طی هفته آینده برگزار می‏‌شود.


پایان پیام/

کد خبر 315034

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha