توزیع 1700 جلد قرآن طرح تلاوت نور در کانون های مساجد استان یزد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد از توزیع یک هزار و 700 جلد قرآن طرح تلاوت نور در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان خبر داد.

محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد در گفتگو با خبرنگار شبستان با اشاره به توزیع یک هزار و 700 جلد قرآن در بین کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گفت: قرآن های مذکور در سطح کانون های مجری طرح تلاوت نور توزیع شده است.


وی با بیان اینکه طرح تلاوت نور در تمامی کانون های مساجد استان برگزار می شود، افزود: طرح تلاوت نور به صورت قرائت روزانه یک صفحه قرآن، بعد از نماز مغرب و عشاء در مساجد برگزار می شود.


رستگاری اظهار داشت: با همت کانون های استان در اکثر مساجد پس از اجرای طرح تلاوت نور شاهد تفسیر آیات قرائت شده جهت درک معنای آیات توسط نمازگزاران می باشیم.


وی با اشاره به برگزاری این طرح در سایر مساجد بدون کانون استان، گفت: این دبیرخانه آمادگی لازم جهت حمایت از سایر مساجد استان را نیز دارا می باشد.


مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد از توزیع تابلو طرح تلاوت نور در مساجد خبر داد و گفت: در حال حاضر 50 تابلو در سطح مساجد استان جهت اجرای باشکوه تر این طرح نصب شده است.


وی  توزیع پوستر منشور طرح تلاوت نور را از دیگر فعالیت های صورت گرفته در راستای اجرای این طرح دانست و تصریح کرد: در این پوستر اهداف کلی و جزئی،ساختار و برنامه های اجرایی،امکانات و لوازم اجرای و سایر برنامه های مرتبط با این طرح بیان شده است.


رستگاری، آموزش روخوانی و روانخوانی، تدبر و تامل در قرآن، شناسایی و جذب نوجوانان و جوانان مستعد تلاوت قرآن به مساجد را از جمله اهداف این طرح بیان کرد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 326182

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha